Welke optie moet ik kiezen in "Bescherming pauzeren" van Kaspersky?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slavik

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
417
Hello,

Wat moet ik aanduiden als de Kaspersky internet security automatisch ingeschakeld wordt vanaf de opstart, en dan werkt zonder te pauzeren? Dus vanaf de opstart van het O S de bescherming staat ingeschakeld?
Bescherming pauzeren:
1) Pauzeren gedurende 1 minuut of langer tot 5 uur
2) Pauzeren tot de herstart van het programma
3) Pauzeren

Zie de bijlage

Grtz,
slavik ;)
 

Bijlagen

  • helpmij 154  21  aug  2020.png
    helpmij 154 21 aug 2020.png
    544,7 KB · Weergaven: 63
Niets, gewoon op annuleren drukken.....
 
Een heel knap iemand die deze functie begrijpt en kan uitleggen. Een contra dictio in terminis!

Wanneer u de bescherming pauzeert, worden alle beschermingscomponenten tijdelijk uitgeschakeld.

Even later:

Het uitschakelen of pauzeren van deze onderdelen heeft geen invloed op de prestaties van virusscantaken en Kaspersky Internet Security-updates.

Je kunt beter die melding zien uit te schakelen want je hebt er niets aan. Uitschakelen van de beveiliging kun je vaak door > RMK > klikken > Icoon in Taakbalk en uitschakelen is maar zelden nodig en wenselijk, soms bij installatie van een printer e.d. Altijd zo snel mogelijk weer inschakelen en een snelle scan uitvoeren.

Kijk even hier naar. Deze is ook interessant.
 
Laatst bewerkt:
Leuke afbeelding van die kat Krullenbol, ik heb 8 katten maar zo'n leuke zwarte met wit nog niet gehad.
 
Leuke afbeelding van die kat Krullenbol, ik heb 8 katten maar zo'n leuke zwarte met wit nog niet gehad.

Is onze tweede, kater 1 is 19 geworden, dit is dus kater 2, pittig beestje overigens, totaal anders dan kater 1.
Ik vond hem ook wel mooi als avatar.
 
Welke optie moet ik kiezen in "Bescherming pauzeren" van Kaspersky

Vriendelijk bedankt. Ik heb gedaan wat u heeft aanbevolen. De link naar de website was heel bruikbaar en duidelijk met de afbeeldingen.
Grtz,
slavik :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan