outlook verliest continu paswoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is het vervelende bij windows10; je ziet niet wat je binnenkrijgt en weet dus ook niet wat je wegdoet. ik heb gewoon via configuratiescherm en dan bijwerken gekozen om de laatste update te verwijderen.
 
Uninstall of KB4566782

Dank je voor je feedback.
Na de-installatie van KB4566782 installeerde op 17/08 , het lijkt tot nu toe beter te draaien.
Het werkt met mijn Proximus account.
Ik moet nu nog 1 hotmail account en 4 gmail accounts terugvoegen in mijn past hergebouwd outlook profile.
 
Spijdig genoeg. Het is nog niet opgelost. Ik krijg nog de prompt voor de password van mijn Skynet account. Ben je op Windows 10 versie 2004 of de vorige 1909?
 
nu ben ik op versie 1909 , maar er staat en update klaar naar versie 2004, maar deze heb ik uitgesteld
 
Dank je Brejen. Ik ga proberen naar 1909 terug te gaan. 2004 is meer dan 10 dagen installeren. Daardoor gaat het niet met unisntall. Ik ga zien met Restore Point.
Op mijn Dell Inspiron op 2004 heb ik geen probleem. Probleem is maar op mijn Dell Optiplex Tower waarvoor update2004 was later dan op de Inspiron voorgesteld.
 
Laatst bewerkt:
Restore Point van 1909 waren verwijderd door 2004 update. Dus niet mogelijk om naar 1909 terug te gaan.
Nu, send/receive werkt prima. Waarom : Windows security updates samen met Office2016 updates? Het is niet duidelijk.
Er was dus geen probleem met de PST maar met software, denk ik. Het werkt met een Skynet account en 2 gmail accounts. Ik moet nog de andere gmail/hotmail accounts bijvoegen. Ik laat het zo tot nu toe.
 
Probleem ligt niet bij Outlook maar bij Windows met HP printers

Probleem ligt niet bij Outlook maar bij Windows met HP printers.
Solu:
In PowerSchell draait de voldenge cmd
Get-ScheduledTask | foreach
{ If (([xml](Export-ScheduledTask -TaskName $_.TaskName -TaskPath $_.TaskPath)).GetElementsByTagName("LogonType").'#text' -eq "S4U") { $_.TaskName } }
Er komt een lijst van Windows Schedule tasks.
Doe maar een disable van de tasks
Het werkt bij mij met OUTLOOK2016
Ik kreeg als output van de PowerShell command:
HPCustParticipation HP Officejet 5740 series
Via CCLeaner, ik deed een disable van HPCustParticipation HP Officejet 5740 series bij startup en het probleem is opgelost.
Het probleem komt van W10 versie 2004. Microsoft 'werkt' op een oplossing.
 
ik heb momenteel geen problemen meer, maar na een eventuele windowsupdate kan ik je tip wellicht gebruiken. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan