Hoe restanten van progs verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
969
Ik bezit een laptop Thinkpad X250 met W10 die ik zelf nauwelijks gebruik (ik gebruik vnl Linux), maar wel door gezinsleden werd gebruikt die nu het huis uit zijn. Heb vandaag Oracle Virtual box in W10 geinstalleerd, maar teveel gedoe dus weer verwijderd via 'programma's verwijderen'. Vervolgens in het menu 'zoeken' Oracle virtual box ingetikt om te zien of er nog restanten waren. Er verscheen een lijst met 140 bestanden! Die op datum vandaag (vier stuks) heb ik verwijderd. De rest is gedateerd op 2019 en eerder. Bijvoorbeeld tientallen 'hash.h, Type H bestand' en 'arena.h, Type H bestand' en 'main.min.js Type JavaScript bestand' en 'rust.js, Type JavaScript bestand' en nog veel meer andere namen met toevoeging 'Type JavaScript bestand'. De naam Oracle of Virtual box komt echter nergens voor. Ik durf daarom niets te verwijderen, de verwevenheid van Windows kennende. Wat kan ik hiermee zonder andere problemen te veroorzaken? Heb wel Privazer en Ccleaner door de laptop gehaald.
 
Kan ik inderdaad proberen.
Heb intussen die hele lijst met bestanden eens doorlopen en er zitten dingen bij die totaal niets met Oracle Virtual box te maken hebben. Dus als ik onder 'zoeken' Oracle Virtual box intik, krijg ik een lijst van 148 bestanden, waarvan er vier inderdaad resten van mijn VB installatie zijn (te zien aan de naam en de datum) en de rest heeft er blijkbaar niets mee te maken en gaat zelfs jaren terug. Ik snap dat niet (en om dat soort dingen ben ik ooit overgestapt op Linux).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan