Gdrive in deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eastw00d

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
118
ik heb enige tijd geleden iets gelezen om een drive als een netwerkverbinding in deze computer beschikbaar te maken, Ik kan echter niets meer vinden. Gdrive moet zich niet gedragen als onedrive. Hij moet dus als een HD te benaderen zijn.
Wie kan me op het goede spoor zetten
 
... om een drive als een netwerkverbinding in deze computer beschikbaar te maken...

Bedoel je : om de drive VIA een netwerkverbinding als HD beschikbaar te maken ? Een drive kan nooit een netwerkverbinding op zich zijn.
En is dat dan enkel op je LAN of ook via het Internet gewenst ?
 
In het verleden had ik hem als een netwerklocatie in deze computer staan. Het was iets met een registry aanpassing. Meer weet ik niet meer
 
OK... is een manier om er naar te kijken.
Maar kan je toch antwoorden op mijn beide vragen aub ?
 
Deze oplossing is nét het omgekeerde : een drive in the cloud door je PC als lokale drive laten beschouwen.
 
een drive in the cloud door je PC als lokale drive laten beschouwen.
zoals ik hier heb met Stack op mijn linux mint computer. Dit is een drive in de cloud die ik met software op mijn computer heb zodat ik deze kan benaderen. In mijn home map komt dus een map met de naam Stack te staan en die kan ik gewoon benaderen.

Op mijn laptop heb ik dat met Dropbox, die als map in mijn home staat.

Nu vraag i mij af, wat bedoel je nu precies Eastwood?
Wil je een cloud die je al hebt laten fungeren zoals ik dat heb met Stack of wil je het andersom?
Je eigen drive als cloud.....hm...kan dat wel eigenlijk....
Je kan inderdaad je eigen drive laten delen in het netwerk, dus dan kan je deze overal benaderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan