Samsung Galaxy Tab A10.1 WIFI (SM-T580) blijft hangen na harde reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipmeister

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
51
Goedemiddag,

Het begon allemaal nadat het scherm van de tablet begon te flikkeren zodra je de oplader aansloot. Na het internet afgespeurd te hebben heb ik geprobeerd om een harde reset uit te voeren, het werd toen alleen maar erger.

De tablet gaat alleen nog aan als er een oplader aangesloten is. Wat er daarna gebeurd kun je zien in de filmpjes die als bijlage zijn toegevoegd.
Eerst krijgen we het zwarte opstartscherm van de tablet zelf, daarna verschijnt het blauwe scherm met het logo van Android met daaronder de tekst "Geen opdracht"
Druk ik vervolgens op de home knop (de andere knoppen geven geen reactie) dan switched de tablet iedere keer tussen 2 schermen, dit heb ik gefilmd.

Heeft 1 van jullie een idee wat er gebeurd en wat ik er aan kan doen om dit te verhelpen?

Alvast bedankt.

filmpje
 
Hallo

Controleer m.b.v. een u.s.b. voltmetertje of de tablet nog wil opladen.

Zoiets:

https://www.benl.ebay.be/itm/1Pcs-P...244818?hash=item36685e4e12:g:060AAOSwyL9fNRnn

Kun je meteen ook de batterij controleren van dit toestel.

Veel voorkomend , is dat de flatkabeltjes iets uit de connectoren komen. (in uw geval vermoedelijk de battrij connector)

Flexen van het toestel , laten vallen , etc ....

Wees voorzichtig als je deze open doet , dat je het scherm niet breekt.

Als er al veel krassen aanwezig zijn ,is de kans veel groter (beetje systeem glassnijder ... )

Zal eens snuffelen op youtube als ik iets bruikbaars voor u vindt (een beeld zegt immers meer dan 1000 woorden)


Iets bruikbaar voor u gevonden waar je duidelijk die connectoren kunt zien ...

https://www.youtube.com/watch?v=Y3uDwV5y9XM


Peter
 
Laatst bewerkt:
@VDK_P bedankt voor de links. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik een aantal zaken heb kunnen uitsluiten.

@Alfred 2 Door het uitvoeren van verschillende toetsencombinaties ben ik nu een aantal stappen verder gekomen.
De Tablet ligt nu op te laden en tot nu toe nog geen last gehad van een flikkerend beeldscherm.

Heb de cache partition leeggegooid en daarna nog een factory reset gedaan.
Tot nu toe lijkt dit dus te helpen.
Mocht het probleem zijn opgelost dan zal ik de status van dit topic asap veranderen.

Tot zover iedereen nogmaals dank voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan