Windows 10 context-menu werkt gebrekkig

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn48

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
113
Mijn Windows 10 computer heeft problemen met het contextmenu. Ga ik op de taakbalk staan en klik op de rechtermuisknop, dan zie ik het contextmenu waaronder; Taakbalkinstellingen. Wil ik hier naar toe gaan (links aanklikken) dan zie ik in een flits een soort van geopende opdracht prompt (helemaal zwart in een fractie van een seconde). Heel snel daarna ben ik weer terug op de taakbalk. De rest van het contextmenu werkt wel.

Op het Buroblad precies dezelfde ellende met - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - aanklikken en - Beeldscherm-instellingen aanklikken. Radeon instellingen aanklikken werkt hier helemaal niet (Beeldscherm software).

Heel toevallig kwam ik achter dit alles. Hoe kan ik dit alles repareren ?
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik op het andere forum al gezegd heb; ik heb al zo'n fsc /scannow scan uitgevoerd als administrator via Opdracht Prompt, echter zonder positief resultaat. Er bleek niets mis.
 
Zoals ik op het andere forum al gezegd heb;

Zijn we helderziend of zo! Je had dat direct in jouw eerste bericht moeten melden dat je de vraag ook op een ander forum hebt gesteld. Dat zijn de afspraken. Dat voorkomt dubbel werk en tijdverkwisting. In de basisstappen staan meer opties dan alleen sfc /scannow.
 
Als het tegen de principes is een vraag ook aan andere forums voor te leggen, stop ik bij deze mijn hulpaanvraag. Nietemin bedankt voor de aandacht.
 
Het is niet tegen de regels, dat is onzin.
Lees de opmerking van @senso nog eens..
Enige wat van je gevraagd wordt is om te melden dat je je vraag ook elders hebt gesteld zodat voor iedereen te zien is welke antwoorden / mogelijke oplossingen reeds zijn gegeven.
 
Beste forummers, ik heb een grote Windows 10 update (Mei 2020) uitgevoerd als laatste redmiddel. Dit duurde wel erg lang, inclusief enkele keren opstarten, maar de kwaal is over ! Iedereen nog bedankt voor zijn inspanning ! Dit idee kwam van Emi op nationaalcomputerforum.nl. Ik zal in het vervolg links geven naar andere forums waar ik dezelfde vraag gesteld heb. Door dat ik een vraag op meerder forums stel, komt een oplossing veel sneller in bereik.
 
Dit idee kwam van Emi op nationaalcomputerforum.nl.
Updaten is punt 1 van de basisstappen...
Nogmaals crossposten is niet tegen de regels maar wel onder de voorwaarde van vermelding.

Door dat ik een vraag op meerder forums stel, komt een oplossing veel sneller in bereik.
Dat vind ik niet een sterk argument. Helpers zijn vrijwilligers en het kost altijd even tijd om te reageren. Dus een klein beetje geduld is op zijn plaats. Ik plaats alleen op andere fora als duidelijk is dat er geen goede antwoorden/oplossingen komen. Overal plaatsen en iedereen aan het werk zetten wil ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan