• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lint vertalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee.
Maar als je Office 2016 hebt kan je gewoon het gewenste taal pakket installeren.
 
Dus je wil het hele lint in een andere taal hebben?
Ik heb meerdere officepakketten gehad, ook bij bedrijven, waarbij ik soms wel een andere taal kon instellen en soms niet.
Heel diep ben ik er niet ingedoken maar ik denk dat het waarschijnlijk aan je type officepakket ligt of je de taal kan veranderen ja of nee.
 
Dat gaat met de taalmodule... van Office.
Deze is voor Office 2016.. dus als je die hebt kies je de taal die je wenst.
https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=52668
Elke taal moet apart gedownload worden en bij de instellingen v/d programma's moet je kiezen wel taal je wilt zien op je lint/interface.

Edit: ik zoek/typ iets te traag.... maar hopelijk is het nu duidelijk...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf in bezit van office 365 en kan dus de verschillende talen installeren.
Echter als ik alleen één functie uit het lint hoeft te vertalen, om bv iemand hier te helpen, is het een beetje overdreven om deze handeling te doen.
Zelf werk ik altijd met de engelse versie en weet niet van alle functies in het lint de exacte nederlandse vertaling.
 
Gewoon doen dus.... tis helaas niet anders.
Er is geen snel-knop zover ik weet... bedoel je dat soms?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan