Schijf in NAS is unformatted

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zulke installatie bestanden hebben een hoog virus of trojan besmettingsrisico.
Toen ik nog bij een bedrijf zat met een regeling kon ik Office goedkoop kopen, tegenwoordig doe ik het via shops die goede reviews hebben bij bijv Trustpilot.
En meer en meer ga ik naar LibreOffice en er gaat vast een keer een tijd komen dat ik zo weinig met de extras van MS Office ga doen en dan bij de 95++% van de NL-ers ga horen die eigenlijk ook aan LibreOffice genoeg hebben.
Tis nog net te vroeg, doe nog eea met VBA en heb nog geen zin om naar de taal van LibreOffice over te gaan.

Dat zou jij ook kunnen doen: Naar LibreOffice. Het meeste wijst zich echt vanzelf...
 
Laatst bewerkt:
Hallo route99

Ga ik zeker proberen. Libre office is toch free?
 
Yep, het is zgn Open Source onder GNU et al.
https://en.wikipedia.org/wiki/LibreOffice#Release_schedule
Ze hebben een grote "klant"erbij...
2020 The German state of Schleswig-Holstein wants to switch completely from Microsoft Office to LibreOffice by 2025 for its 25,000 employees. The transition will begin gradually in 2021.[220]

Dit is de laatste versie
Stable release
"Fresh" version: 7.0.1 (3 September 2020; 5 days ago[1])
Heb hem al een keer geïnstalleerd.
 
Werk al jaren met LO. Nooit anders gedaan sinds ik overgestapt ben op Linux, in 2007.
MS is veel te duur, en met LO kan je ook alles doen. Dus waarom moeilijk en duur doen als het anders kan?!
 
Hallo Mensen,

Waarom wordt Google met z'n Documenten, Spreadsheets en Presentaties niet of weinig gebruikt ?

Dat zijn toch ook volwaardige programma's en ook gratis?
 
Laatst bewerkt:
Ik werk graag altijd off line als het ff kan... en waarom moet Google weten wat ik schrijf...
Daar zit ook een privacy en soms als je bijvoorbeeld iets over patenten wilt schrijven, een security issue.
 
Hallo route99

Okay, dus hoofdzakelijk privacy
 
Hallo route99

Hoe sla jij documenten op? Als ODT of als Word?

Als je documenten opslaat in ODT, kunnen "normale" mensen die Office gebruiken die documenten niet lezen, als ze niet over LibreOffice beschikken.

Wat doe je dan?
 
Laatst bewerkt:
Iedereen kan de documenten van LO lezen. Ook met ms office.

Ik sla het altijd op als ms document, dus docs, en anders kan je het opslaan als .pdf als je iets moet versturen.

ps. niet alleen route66 kan je vragen beantwoorden, er zijn er meer op dit forum.
 
Hallo femke98

Dat weet ik, alleen deze persoon beantwoord altijd mijn vragen, op een naar mijn mening zeer kundige manier.
 
Laatst bewerkt:
Het staat iedereen vrij om hier te antwoorden.

Ik houd echt geen score bij hoe vaak en bij wie echt ik dat doe...
Thema's waar ik niks mee heb/te weinig van weet , reageer ik zelden of niet op. Voor mij is dat een goed startpunt hier.
 
Het staat iedereen vrij om hier te antwoorden.

Ik houd echt geen score bij hoe vaak en bij wie echt ik dat doe...
Thema's waar ik niks mee heb/te weinig van weet , reageer ik zelden of niet op. Voor mij is dat een goed startpunt hier.


Dát bedoel ik precies !!
 
Dat weet ik, alleen deze persoon beantwoord altijd mijn vragen, op een naar mijn mening zeer kundige manier.
Dat kan best zo zijn en is ook zeer prettig maar anderen beantwoorden jouw vragen ook en zij doen ook hun best. Wat mij opvalt is aan deze topic dat jezelf inbreekt in de beginvraagstelling. Op een gegeven moment gaat het heel ergens anders over en dat is niet goed voor de archieffunctie en kun je beter een nieuwe vraag stellen/topic openen. Maakt mij niet uit, maar ik zeg het alleen maar even voor een volgende keer.

ps. niet alleen route66 kan je vragen beantwoorden, er zijn er meer op dit forum.
Is een zeer terechte opmerking en Dukkel lees de berichten maar na, het ligt aan jouzelf. Er ontstaat een verkeerd beeld doordat je de berichten begint met Hallo Alllemaal, Hallo Mensen en maar liefst, schrik niet 7 maal Hallo route99. Is met een goede intentie maar pakt op die manier verkeerd uit.
 
Laatst bewerkt:
Okay, Senso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan