legen mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
98
goede avond ik heb in mijn pc gekeken naar lege mappen dat zijn er heeeeeel veel is het mogelijk om deze te verwijderen zonder problemen alvast bedankt.
 
Hoe heb je die gevonden? Een lege map kan als zodanig ook een functie hebben. Wees daar voorzichtig mee. Controleren is erg belangrijk. Met de zoekmachine Everything van Voidtools kun je zoeken op lege mappen met empty: (is zoek naar lege mappen). Regex onder zoeken moet niet aangevinkt staan.
 
Dag, kijk eens bij tijdelijke bestanden van Windows. Daar staan er vele en daar raakt u ze zonder risico kwijt. Voor de rest staan ze natuurlijk ergens in de mappenstructuur en bij programma's bijvoorbeeld voor de bestanden die daardoor gemaakt worden, log bestanden of tijdelijk benodigde. De mappen maken programma's niet telkens wanneer ze nodig zijn maar meteen bij het installeren.
 
Legen mappen en "Lege mappen" zijn twee verschillende dingen. Volgens mij is de titel fout en gaat het om "Lege mappen".
Er zijn ook programma's die Lege mappen kunnen zoeken zoals Glary Ultilities > Schoonmaken en Herstel > Lege mappen zoeker, maar het klakkeloos verwijderen brengt risico's met zich mee.
 
goede morgen inderdaad ik gebruik het programma glary utilities 5 en als hij zoek naar lege mappen dan komt er wel een paar honderd tevoorschijn bv ik heb een vpn ( 200 stuks ) daar enkel al meer dan de helft lege mappen dus zijn deze mappen wel nodig. alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Een ieder bedankt voor uitleg ik kan hier verder mee TOP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan