Wordpress: menu werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.679
Het gaat om deze website https://www.rtc-de-domstad.nl/

De eigenaar mailde mij dat het menu opeens niet meer werkt. Ik heb alles nagekeken maar ik kan niet ontdekken waar dit aan kan liggen. Ook de foto's in de slider zijn weg terwijl die wel gewoon in de media staan en in de opties van het theme met de juiste link.

De pagina's staan ook nog allemaal zo hoe het hoort, dus ik snap er even niets van. Wie kan mij vertellen waar ik het zoeken moet?
 
jquery.cycle.all.js
Cannot read property 'cycleW' of undefined : 949 / 481 / 60
Error vanuit het slideshow script. Is deze up-to-date?
Edit: end-of-update in 2011 https://gist.github.com/victusfate/973145

jQuery
- Cannot read property 'cycleW' of undefined
Komt waarschijnlijk door jquery.cycle.all.js

fontawesome-webfont.woff2
- Failed to load / 404 (Not Found)
Is geen probleem, kan je later naar kijken.

Menu superfish.js
Cannot read property 'msie' of undefined : 74 / 114 / 22 / 2
Error vanuit het menu script. Is deze up-to-date?
edit: v1.7.10 is de laatste op https://github.com/joeldbirch/superfish
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bron,
De slider zit in het theme, dus niet apart en ja, het theme is up-te-date.

Nu wil het geval dat er in de css allerlei zaken zijn veranderd, maar geen child theme is.
En ik heb het theme nu aangekocht zodat ik beschik over nieuwe bestanden.

Kan ik nu alsnog een child theme maken, daarna het oude beschadigde theme verwijderen en de betaalde versie uploaden?
Kan dat met dat child theme, zodat alle veranderingen (het zijn namelijk de kleuren die gewijzigd zijn) blijven behouden?

Of kan ik de jquery.cycle.all.js alleen uploaden zodat alles in orde komt? Of dat ik alleen:
header.php
footer.php
functions.php
lib/Themater.php (if it exists in your theme)
lib/default-admin-options.php (if it exists in your theme)

upload?

Uiteraard heb ik liever de betaalde versie zodat we meer mogelijkheden krijgen.
Ik hoor het graag van je of van anderen uiteraard.
 
Ben aan het klooien.
Heb child theme gemaakt, de betaalde versie geupload maar dat hielp niet.
Toen een ander menu aangemaakt, en zie daar...die doet het maar als je het opslaat, dan werkt het niet meer.
Zie screenshot.

Alle plugins uitgeschakeld, maar dat hielp ook niet, alles weer aangezet.

Ander theme maar ja..........dat werkt. Maar dan kloppen de kleuren niet meer.

Wat te doen?

ps. geen enkel ander theme geeft het menu weer!!

Ligt het aan de hosting soms?
 

Bijlagen

  • Screenshot_202009.png
    Screenshot_202009.png
    79,2 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Is bij de gebruiker niet door een of ander iets het menu per ongeluk uitgeschakeld?
Kan ook bij het wisselen van een thema komen... maar ja toen jij de zaak onder handen kreeg... stond het menu al uit... dus als er het thema er vanuit gaat dat het menu aan stond.... maar het het stond uit... moet het nog steeds aangezet worden....
https://webtalis.nl/wordpress-thema-wisselen/
Je hoeft je bestaande menu’s dus niet opnieuw te maken, maar alleen maar opnieuw te koppelen bij “Weergave -> Menu’s”.
Als dat niet werkt dan zou je verwachten haast dat de koppeling door een of ander corrupt is geraakt?
Zo diep heb ik niet in CMS/WordPress gekeken hoe dat dan weer opgelost moet worden.
 
Bedankt voor je reactie.

Ik heb in de gaten dat alle themes van de maker het probleem hebben. Dus ik heb het theme aangekocht (gelukkig niet duur) maar dat werkt dus ook niet.
Nu een ander theme en die ben ik nu in orde aan het maken. Die doet het wel goed, dus vertel mij het maar.
Had liever gehad dat het theme wat ze dus al jaren hebben, gewoon goed kon werken. Maar als alle themes dit probleem hebben, dan kan ik daar niets aan veranderen. Hoe graag ook.

Zal ze eens mailen.
 
Het menu werkt bij mij goed. Geen foutmeldingen meer.
Alleen de melding dat fontawesome-webfont.woff2 er niet is in content/plugins/accesspress-social-share/fonts/

Op welke pagina zit de slider?
 
Bron, dit is een ander theme, dus het werkt weer zoals het moet.

Alleen de melding dat fontawesome-webfont.woff2 er niet is in content/plugins/accesspress-social-share/fonts/
raar, want ze zijn er wel degelijk en werken ook nog!
 
:thumb: Geen meldingen meer. Ziet er goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan