microfoon ASUS laptop kan niet worden uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

hauer

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
102
Ondanks dat ik de microfoon bij Instellingen heb uitgeschakeld blijft de ingebouwde microfoon van mijn ASUS laptop aanstaan. Hoe zet ik hem uit?
 
ja, ook bij de privacy-instellingen heb ik alle toegangsopties voor de microfoon uitgeschakeld.
 
dat heb ik gedaan; bij instellingen staat de microfoon uitgeschakeld en bij apparaatbeheer staat de microfoon niet bij geluiduitvoer en -invoer.
 
Ik heb Windows 10 2004 en typ > Sound in het zoekvak en > Invoerapparaten beheren > Microfoon > Uitschakelen
 
beste Senso dat had ik reeds gedaan, alle invoerapparaten heb ik uitgeschakeld. Het vreemde is echter dat "Microfoon" er niet bij staat....
 
Probeer het eens via het oude configuratiescherm bij geluid, staat daar de microfoon bij in het tabblad opnemen?
Openen via zoeken en config.
 
ja, daar staat hij en hij staat uitgeschakeld! En toch staat hij nog steeds aan...
 
Heb je ook getest? Onder Startknop > Voicerecorder
Ken je deze nog?
GodMode > Maak een nieuwe map en noem die > God Mode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de suggesties maar overal (ook in het register) staat de microfoon uitgeschakeld.
 
Hallo

"mijn ASUS laptop " .....

Deze bezit uiteraard een typenr ....

Deze firma heeft volgens mij toch echt meer dan slechts 1 model laptop op de markt gebracht , dat je je er vanaf kunt maken zonder een typenr te vermelden ....

Ik gok , en vermoed dat deze laptop er eentje is uit w7 of ouder ??? tijdperk , met momenteel een incompatibele w10 driver geinstalleerd ...

Met de overdaad aan nuttige info , is dit het beste wat ik er van kan maken ....

Peter
 
Laatst bewerkt:
Het eerste wat je doet in een dergelijk geval is de probleemoplossing van Windows zelf gebruiken en Windows updaten. En wat is post 13 staat zou in behandeling zijn geweest door de link in post 4. Internal Microphone (Synaptics Audio) 6 en 7 Update driver/Disable device etc.
 
Probleemoplosser Windows toegepast en update Windows geïnstalleerd; microfoon blijft aan staan hoewel hij uitgeschakeld staat bij Instellingen en in Register.
Interne microfoon nu toch kunnen uitschakelen door loze plug in microfooningang te steken.
Iedereen dank voor jullie suggesties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan