Sharepoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

AjaciedNick

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2012
Berichten
129
Ik heb momenteel een opzoek lijst waar je meerdere waarden kan selecteren.
Maar ik wil dat je daar alleen waarden kan selecteren als er aan een bepaalde voorwaarde voldaan wordt.

Voorbeeld:
Ik heb een lijst contactpersoon, hier zet ik een kolom in met een bedrijfsnaam (keuze uit lijst bedrijven)
Dan heb ik de lijst Bedrijven en hier de kolom contactpersoon. Hier moet ik alleen de personen kunnen kiezen met deze bedrijfsnaam.

Hoe kan ik dit doen?
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft dit met sharepoint te maken en over welke applicatie heb je het?
 
Sharepoint is zoals de naam al zegt een punt waar je bestanden kan opslaan/delen. Wat het verder met de vraag te maken heeft leg je voor het gemak maar niet uit?
 
Sharepoint is zoals de naam al zegt een punt waar je bestanden kan opslaan/delen. Wat het verder met de vraag te maken heeft leg je voor het gemak maar niet uit?

Sharepoint is veel meer dan bestanden delen. Je kan hier diverse lijsten maken en hier verbindingen tussen leggen (zonder bestanden) daar gaat mijn vraag juist over, dus meer dan dit kan ik het niet echt uitleggen.

Sharepoint is meer dan alleen een deel platform, misschien ben je in de war me OneDrive?
 
Nee hoor ik ben niet in de war. Maar gezien het aantal keer dat deze post bekeken is, zal het aan de vraagstelling liggen. Succes verder hiermee.
 
bedoel je zoiets.
En de lijst contactpersonen waar staat die?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan