• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Laatste ingevulde cel weergeven van een kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens1986

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
75
Beste

Ik wou een gemakkelijk documentje opmaken voor een soort van boekhouding.
Ik heb echter 2 problemen waarvan ik dacht dat ze gemakkelijk op te lossen waren... Niet dus :).

In cel B2 moet het laatste getal staan dat in kolom B staat (bereik van B4 tot B252). Het tweede probleem is dat ik in kolom C het inkomende geld en in kolom D het uitgaande wil plaatsen zodat ik kolom B het automatisch berekend wordt op basis van het vorige cijfer. Het startbedrag wil ik op € 500 zetten maar dat is gewoon een random gekozen cijfer.

In bijlage vind je het document hoe ik het bedoel, het is momenteel wel bijna leeg aangezien ik de logica niet vind. Het is vrij simpel op te lossen maar ben volledig vergeten hoe :).

Met vriendelijke groeten
S
 

Bijlagen

  • Budget.xlsx
    9,5 KB · Weergaven: 24
Misschien zoiets?
 

Bijlagen

  • Budget.xlsx
    9,9 KB · Weergaven: 40
of zoiets?
 

Bijlagen

  • Budget (1).xlsx
    13,1 KB · Weergaven: 54
Beste

Mijn excuses voor het late antwoord! Het 2e bestand is eigenlijk perfect om mee te beginnen, echt een goeie basis, bedankt alvast.
Ik zal wel nog enkele aanpassingen moeten doen, denk ik, maar het is zeker een goed begin.

Mvg
S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan