irritante cookie melding google

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
317
sinds 1 week heb ik overal (ook op werk) die bloed irritante melding op google van cookies "voordat u doorgaat". Ik accepteer dit telkens, maar wordt niet onthouden. Ik wil niet inloggen in google, zeker niet op openbare werk pc.
Is er een manier om dit weg te krijgen?voordat.JPG
 
Klikken op de knop "Ik ga akkoord" verwijderd de melding. Tot natuurlijk er weer een update komt van de gebruikersvoorwaarden. Zijn bedrijven verplicht om te doen, dus weinig anders tegen te beginnen.
 
Mogelijk heb je toch in de browser ingesteld dat de cookies na de sessie verwijderd worden. Kan ook een ander opschoonprogramma zijn.
 
Ik denk dat de tijdelijke Internetbestanden dan na iedere sessie worden gewist en ze zo niet kunnen zien dat aan de wettelijke eisen werd voldaan.
 
Je kunt op een openbare pc gerust inloggen, maar je moet nooit vergeten uit te loggen op een openbare PC.
 
Krijg je ook bij andere websites telkens weer een cookie melding?
(test het even door tussendoor je pc opnieuw op te starten)
 
bij de instellingen van firefox staat het volgende "In permanente privénavigatiemodus worden cookies en websitegegevens altijd gewist zodra Firefox wordt gesloten." Kan ik deze prive navigatie modus uitschakelen?
 
Dat kan op twee manieren. Allereerst kijk je of er naast de minimaliseren knop. rechts boven, een paars masker symbool te zien is. Dan is Privé navigatie ingeschakeld voor deze vensters. Dat icoon klik je aan en vervolgens sluit je de sessie.

Verder: wanneer Geschiedenis niet onthouden staat ingeschakeld, dan komt Firefox eveneens in de Privénavigatie modus maar dan automatisch al. Ga daarvoor in het menu naar Opties > Privacy en kies Geschiedenis onthouden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan