Problemen met beveiligingscamera Denver SHO-110

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Op een onlineveiling ben ik eigenaar geworden van een Denver SHO-110 beveiigingscamera. Het is een wificamera met uiterst onduidelijke handleiding Om het ding te besturen met een smartfoon moet men een app downloaden, maar men geeft niet aan welke het is. Zowel bij google play als op de site van Denver kom ik niet verder dan HSA-120. Deze zou volgens Denver voor alle beveiligingscamera's zijn. Er moet een mini SD kaart gemonteerd worden, maar geen informatie of er een maximum GB is. Ik heb er een 64 GB in gedaan. Naast de SD kaart zit een kleine schakelaar, maar geen informatie waar die voor is. De aansluitkabel is gesplitst waarbij één deel voor de adapter is en de andere is volkomen onbekend (zie foto) en ook geen informatie wat hier op kan of moet worden aangesloten. Als men nu het apparaat aan de stroom zet hoort men voortdurend een dame die zegt dat ze ergens op wacht, maar ik kan niet ontdekken waar ze op wacht. De gedownloade app dot helemaal niets in deze situatie en bij de keuze inloggen komt het met een leeg scherm. De andere optie is een account aanmaken, wat al gebeurd is. beveiligingscamera.jpg Wie weet een tipje van de sluier?
 
De afbeelding die je laat zien is een RJ45 connector, hier kun je een netwerkkabel instoppen en de andere kant van de kabel eventueel in je router stoppen.
zodra je een handleiding hebt zul je weten in welk ip gebied je deze camera kunt benaderen en dan instellen.

Hier heb je een uitleg van de camera
 
Laatst bewerkt:
Er is een uiterst marginale handleding bij waar eigenlijk alleen in staat dat je androit 4.1 of hoger moet hebben en het niet werkt op 5 Ghz netwerk. Je moet 2.4 Ghz hebben. Ik heb KPN wat vroeger ADSL was en dat is 2.4 Ghz Dacht ik.
 
hmm ik lees in de handleiding dat er een app is voor android en ios.
dat je een qr code van de camer moet scannen.
dat je via de app de camera kunt instellen.
maar dan zal ik wel de verkeerde handleiding lezen.
Helaas dan kan ik je verder niet helpen.
 
Ja dat staat in de handleiding maar na het inloggen gebeurd er niets. Ik zal er vanzelf achter komen wat ik verkeerd doe
 
ook de camera al gereset?
 
in de informatie die ik gaf staat zelfs dat er maximaal 128 GB kaartje er in mag.
een link naar een update staat erbij en dan moet je wel de sd kaart gebruiken.
Lees jij wel de juiste handleiding
ik lees deze denver sho-110.jpg
 
Ik heb de handleiding die meegeleverd is. Kan niets vanden over de capaciteit van die SD kaart en er staat ook nergens dat het ding gereset moet worden alvorens in gebruik te nemen. Dank voor de info, ik ga er mee puzzelen.
 
in post twee heb ik in het woord hier een link gezet.
klik daar eens op.
 
Probleem met het WiFi signaal op de plek waar je hem wilt ophangen.
Op een andere plek doet hij het schijnbaar wel goed.
Je moet dus een plek zoeken waar een voldoende sterk en kwalitatief goed WiFi-signaal beschikbaar is.
Of je moet binnen korte afstand een accesspoint of repeater installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan