Windows 8.1 naar Windows Home 10 geel uitroepingsteken

Status
Niet open voor verdere reacties.
??? ik zie tussen de plaatjes van daarnet de tabs van JBL EBT55 Stereo echt niet staan, das plaatje 3 . Wat je net liet zien kwam het woordje Stereo niet in voor bovenaan.
https://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=350982&d=1600662553
Daar staat echt dat het apparaat niet start... je laat me nu alleen maar de tabs van de werkende apparaten zien...

Nog een keer plaatje 3, full size....
En daar de plaatjes van de andere tabs die je op dit plaatje wel als tab ziet staan, maar de inhoud niet zichtbaar van is.
Ik heb geen idee hoe ik dit nog duidelijker moet vragen.

attachment.php

E55BT-stereo.JPG

Laatst bewerkt:
U zit steeds stuk op JBL E-55BT Stereo, omdat het apparaat (waar niets mis mee is niet werkt) terwijl er in uw eerste bijlage van post 1 duidelijk staat: "Microsoft Bluetooth A2dp-bron." Ik schrijf:

De koptelefoon is een standaard Bluetooth apparaat waar niets aan veranderd is maar de zender die in uw computer zit, die doet het kennelijk niet goed onder Windows 10. Vouw Bluetooth eens uit in Apparaatbeheer en probeer de A2dp werkende te krijgen.

Het A2dp is een stereo profiel van Bluetooth protocol.

U moet de site van HP bezoeken en de door mij gevonden naam van uw computer gebruiken om de chipset en moederbord drivers te installeren want Microsoft installeert wel eens andere dan HP. De link naar de support pagina werd door mij gegeven maar hier bemerk ik zo veel bezwaar tegen, dat ik mij afmeld van notificaties over dit onderwerp. Het is op zich een bekend probleem en er is duidelijk door Windows gemeld waar de fout zit maar nadat bijdragen hier niet veel constructiefs te melden hadden gebeurt er niets meer om dit op te lossen. Succes

Vriendelijk dank voor de aangeboden hulp.
Ik heb geen idee hoe ik dit nog duidelijker moet vragen
Zie twee nieuwe screenprints.
Het is wel mooi geformuleerd moet ik zeggen:
Het is op zich een bekend probleem en er is duidelijk door Windows gemeld waar de fout zit maar nadat bijdragen hier niet veel constructiefs te melden hadden gebeurt er niets meer om dit op te lossen. Succes
.
Ja wat moet ik daarop zeggen. Ik heb uw aanwijzingen uitgevoerd en speccy zijn werk laten doen, daarna de screenshots opgestuurd naar jou en gevraagd wat jij er op ziet. Ja en daar antwoord je dus niet meer op. En waarom?
Omdat het daarop duidelijk wordt dat de aangeboden stuurprogramma's voor het Netwerk niets te maken hebben met mijn stuurprogramma JBL E55BT Stereo. Het is niet omdat de twee stuurprogramma's die werken met Bluetooth en door Hp support assistant aangeboden worden, dat die voldoen aan de eisen voor mijn stuurprogramma dat ik nodig heb. Ik weet alleen dat wanneer het te moeilijk wordt voor de helpers om iets positiefs te vinden, dat er heel snel met een steen naar de topicer wordt geworpen. De koptelefoon is een standaard Bluetooth apparaat waar niets aan veranderd is maar de zender die in uw computer zit, die doet het kennelijk niet goed onder Windows 10.
Vouw Bluetooth eens uit in Apparaatbeheer en probeer de A2dp werkende te krijgen. Dat is echt chinees voor mij wat je hier komt te vragen. "Probeer de A2dp werkend te krijgen." Hoe krijg je die werkend? Graag jouw antwoord hierop. Hier verwijs je naar een hardware onderdeel in de computer, waardoor een stuurprogramma niet meer werkt. Dit kan juist zijn of ook helemaal niet juist zijn. Maar niet getreurd! Ik heb ondertussen de draadloze hoofdtelefoon jbl e55bt op mijn laptop geïnstalleerd zonder problemen. Dus nu moet ik enkel nog hetzelfde doen op de hp 23-all-in-one pc van mijn zoon. Deze pc bevindt zich in zijn beschutte woning en dus kan ik de wireless headphone maar opnieuw installeren als ik hem bezoek nu donderdag a.s. Ik zal dan het huidige jbl stuurprogramma verwijderen uit het apparaatbeheer en de draadloze hoofdtelefoon opnieuw instellen. Als het niet lukt om de twee stuurprogramma's op zijn hp 23 all-in-one pc te installeren, dan zit de kans er in dat de zender in zijn pc stuk is. Dus afwachten geblazen voor het resultaat.
grtz,
gilberto :)

Bijlagen

• helpmij   57 23 sept 2020.png
    helpmij 57 23 sept 2020.png
    420,8 KB · Weergaven: 23
  • helpmij   59 23  sept 2020.png
    helpmij 59 23 sept 2020.png
    425,4 KB · Weergaven: 24
  • helpmij 59  23  sept  2020.png
    helpmij 59 23 sept 2020.png
    226,8 KB · Weergaven: 26
  • helpmij  57  23 sept  2020.png
    helpmij 57 23 sept 2020.png
    373,9 KB · Weergaven: 30
  • helpmij   56 23 sept 2020.png
    helpmij 56 23 sept 2020.png
    379,1 KB · Weergaven: 123
  • helpmij  55 23 sept 2020.png
    helpmij 55 23 sept 2020.png
    372,7 KB · Weergaven: 32
De tekst gaat toch over de MS-laptop en niet over de HP desktop, dus de tekst van het plaatje (onder)... doet het weer... komt vreemd over...
Was bij die MSI laptop eerder dan ook een probleem?

Ook de plaatjes zijn van de laptop en niet wat ik gevraagd had.... in antwoord 21.
Staat er net bij, maar ik zag het op de achtergrond op het plaatje.

Wel prima dat ie het nu op de laptop het wel doet, de hoofdtelefoon is iig OK, nu de BT van de desktop idd nog. Het liefst met de juiste BT-drivers van HP op hun support site (kwam eerder voor bij).

En svp graag de quote gebruiken voor de tekst van anderen, dat is voor de leesbaarheid hard nodig. Nu moeten we eerst kijken van wie de tekst is....

attachment.php

Hallo

Blijkbaar heb je een H.p. "HP ENVY All-in-One 23-k413nb"

https://support.hp.com/us-en/produc...ries/6879108/model/6888179/document/c04316705

Deze bezit 1 enkel kaartje met daarop zowel bluetooth als wifi.

Het zou mij sterk verwonderen dat w10 standaard de drivers bezit om deze in zijn geheel korrekt werkende te krijgen.

Daarom is het het beste om deze drivers van de h.p. site down te loaden.

Als je zoekt op het typenr van dit printje , kom je hier terecht ... waar ook drivers staan ...

https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/75439/intel-dual-band-wireless-ac-7260.html

Hier kun je deze zien op 25:17 links van de cr knoopcel ...

https://www.youtube.com/watch?v=dA7gsRlA4Kc

Dit ganse topic leest niet vlot , en komt heel rommelig over ... misschien iets om naar de toekomst toe rekening mee te houden ...

Hopelijk heb jij , of iemand die dit ooit mocht lezen iets aan deze info.

Peter

Laatst bewerkt:
Het komt inderdaad niet prettig binnen om te lezen, dat had ik ook al vermeld.
Iig never a dull moment... dat wel...

Aan Route99
Neen op de hp envy 23 k-413nb is het nog altijd niet goed gekomen. De installatie van de koptelefoon BLTE55BT Stereo is op mijn laptop MSI cr61 m2 wel gelukt. Maar dat komt omdat dit is gebeurd na de upgrade van Windows 10. Het stuurprogramma JBLE55BT Stereo dat op Windows 8.1 goed werkte op de hp envy 23 k-413nb all-in-one pc , is door de upgrade naar Windows 10 niet meer werkzaam geworden. De upgrade heeft de driver dus om zeep geholpen.
Je kent de naam Hp Envy 23-k413nb, de gegevens van het moederbord volgen hier:

Motherboard
Manufacturer Hewlett-Packard
Model 2B2B (SOCKET 0)
Version 000
Chipset Vendor Intel
Chipset Model Haswell
Chipset Revision 06
Southbridge Vendor Intel
Southbridge Model H87
Southbridge Revision C2
BIOS
Brand AMI
Version 80.00
Date 11/06/2014
Misschien dat je met deze data een geschikte driver kunt vinden?
Maar.......als je dit leest heeft het dan nog zin om deze drivers opnieuw te installeren?
Currently, Microsoft supports the A2DP source role and doesn't support the sink role on Windows® 10 for desktop editions. This means you can use Intel Bluetooth on Windows® 10 to send audio to other Bluetooth devices, such as a speaker, but you won’t be able to receive audio from other Bluetooth devices via A2DP. For example, you won’t be able to stream music from your mobile phone to speakers on a Windows® 10 PC.If you're looking for A2DP sink support on Windows® 10, you may consider providing feedback directly to Microsoft via the Feedback Hub App.

Grtz,
slavik
Aan VDK_P :
Jouw eerste link:
HP ENVY 23-o014 All-in-One Desktop PC Product Specifications /Ik heb een HP Envy 23-k413nb all-in-one pc In het vervolg niet te rommelig lezen ,dan zou je zien dat de modelnaam reeds is vernoemd door Alfred2 in een vorige topic.

Intel® Wireless Bluetooth® for Intel® Wireless 7260 Family and Intel® Dual-Band Wireless-AC 3160 Waar haal je deze driver plots vandaan? Is deze driver geschikt voor mijn hp envy 23 k-413nb all-in-one ?
Detailed Description
Warning
Dear customer, as this Software relates to “End of Life” products, it may contain security vulnerabilities. Intel does not intend to offer updates to mitigate any security vulnerability in this Software, whether currently known or discovered in the future. THIS SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS" WITHOUT ANY EXPRESS OR IMPLIED WARRANTY OF ANY KIND INCLUDING WARRANTIES OF MERCHANTABILITY, NONINFRINGEMENT, OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. Intel does not warrant or assume responsibility for the accuracy or completeness of any information, text, graphics, links or other items within the Software.
Ja dat is pas rommelig. Lees deze beschrijving over de door jou aangeboden driver .
En hier wordt het al te gek: Een video over SSD and RAM upgrade on an HP All in One model# 23-q120
Een link naar een verkeerd model en over een ssd en geheugen upgrade.
grtz,
slavik :)

Bijlagen

• helpmij   20  25 sept 2020.png
    helpmij 20 25 sept 2020.png
    173,2 KB · Weergaven: 26
  • helpmij  18 25 sept 2020.png
    helpmij 18 25 sept 2020.png
    668,2 KB · Weergaven: 33
Hello guys,
Vermits er toch geen goede oplossing werd gevonden voor mijn vraag over het gele uitroepingsteken in het Apparaatbeheer,is het niet nodig meer om verder op mijn vragen te antwoorden.
ik heb de upgrade van Windows Home 10 teruggedraaid naar Windows 8.1 zonder verdere problemen. Windows 10 presteert goed, maar moet toch nog inboeten op betrouwbaarheid van zijn upgrades en updates. Op het internet merk je op dat veel bezitters van Windows 10 kampen met niet werkende stuurprogramma"s. En de support die ze aanbrengen is zeer middelmatig te noemen. Dit heb ik nu wel duidelijk ervaren. En het valt ook op dat deze eerste Windows die nog steeds gratis aangeboden wordt, op veel punten te kort schiet en niet voldoet aan het comfort wat ze zo pretenderen. Laat ons hopen dat het in de toekomst de betere weg opgaat.
Zie bijlagen.
grtz,
slavik:thumb:

Bijlagen

• helpmij   6 26 sept  2020.png
    helpmij 6 26 sept 2020.png
    220,9 KB · Weergaven: 27
  • helpmij   4 26 sept  2020.png
    helpmij 4 26 sept 2020.png
    228,8 KB · Weergaven: 29
Windows 8.1 naar Windows Home 10 geel uitroepingsteken
De topic mag worden gesloten.De twee aangeboden bluetooth drivers van het merk Broadcom op de HP support website zijn niet geschikt,omdat deze Broadcom stuurprogramma's alleen zijn bedoeld voor Broadcom toestellen.Alfred2 heeft de context rechts op de website pagina niet geopend en was daarom overtuigd dat deze Broadcom bluetooth drivers wel waren geschikt voor mijn jble55bt bluetooth koptelefoon dat geen Broadcom apparaat is.En daarin staat heel duidelijk omschreven dat de 2 Broadcom drivers uitsluitend zijn bestemd voor Broadcom toestellen.En ik heb geen Broadcom apparaten.
grtz.
slavik

Hallo

"Alfred2 heeft de context rechts op de website pagina niet geopend en was daarom overtuigd dat deze Broadcom bluetooth drivers wel waren geschikt voor mijn jble55bt bluetooth koptelefoon dat geen Broadcom apparaat is.En daarin staat heel duidelijk omschreven dat de 2 Broadcom drivers uitsluitend zijn bestemd voor Broadcom toestellen.En ik heb geen Broadcom apparaten."

Is dit een klok klepel verhaal ???

Uw koptelefoon zelf heet blijkbaar "jble55bt"

De combi module (wifi/bluetooth) kan een broadcomm of ... een intel chipset bezitten.

Dus:

Deze module (combi) bluetooth en wifi wordt gemaakt met een broadcomm , alsook met een intel chipset.

De links werden door mij reeds gegeven naar zowel de broadcomm , alsook de intel drivers .

Er werd ook een youtube link gegeven waarop je duidelijk deze module op een bijna identiek a.i.o. motherboard ziet zitten om te bepalen welke chipset wordt gebruikt (intel/broadcomm).

Blijkbaar werd er door t.s. niet veel met deze info gedaan.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan