extra monitor bij een laptop PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
.. nog een vraagje .. als ik meerdere monitoren aansluit op een laptopje ( WIN 10 ) dan worden bij een bepaalde monitor de configuratie er zodanig ingesteld dat de muis aanwijzer via de rand van monitor 1 naar de rand van monitor 2 kan geleid.

Echter bij een andere monitor is dit niet mogelijk. Dan is er precies hetzelde identieke plaatje te zien. Is het dan zo dat deze mogelijkheid met die monitor niet mogelijk is of kan je het altijd zelf nog instellen ?

Bedankt voor antwoord,

Leon25.
 
Dat kan je regelen bij de beeldscherm instellingen in Windows.
 
Kiezen tussen Extend/Uitbreiden of Duplicate/Dupliceren.... kan met de sneltoetsen Windows-toets + P-toets en dan de Windows toets vast houden en kiezen met de P-toets rustig herhaald in te drukken tot je de juiste keuze op het scherm ziet.

Of... duik in het menu van scherm/display.... daar staat ergens het zelfde maar de keys zijn zo simpel.....
 
Bedankt voor het reageren .. maar .. dat had ik al geprobeerd voordat ik het topic plaatste .. kennelijk iets verkeerds gedaan dan .. had al het idee dat de verbinding ( kabels ) van deze monitoren verschillend was geconfigureerd ( hardware configuratie ) maar goed .. bij een monitor lijkt het vooralsnog onmogelijk om het gewenste effect te bewerkstelligen hi :confused:
 
Wellicht handiger om merk model en type(nr) van laptopje en probleem monitor hier neer te zetten..
Wat vind je zelf?
 
Laatst bewerkt:
bijvoegen info - topic

Nou ja .. inmiddels zaak opgelost ... windows ( tja windows alweer, hoe kan het ook anders ) op die lap top was bij de eerste poging druk bezig met andere zaken. De hardware configuratie kabels - monitoren toch alle OK.

Maar bij de meer complexe configuraties ( gezien vanuit de gebruikershoek etc. ) is dat wel meestal een must om even wat gegevens bij het topic in te voegen, maar in eerste instantie hier dus niet zo nodig dacht ik :cool:.

Toch bedankt voor de reactie, hoe dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan