Wordpress page werkt niet meer na het maken van subpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuz

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Berichten
147
Hey allemaal,

Ik heb een vraag. Ik gebruik al enige tijd wordpress voor mijn website. Nu heb ik sinds kort een andere thema gaan gebruiken om de lay-out er iets anders uit te laten zien.
Nu wilde ik gelijk alles op de back-end even opschonen en weer netjes wegzetten. Echter daar doet zich een probleem voor. Alle pagina's die ik gemaakt heb werken afzonderlijk
prima.

Het probleem is als volgt ik heb een aantal pagina's elke in het menu staan weergegeven. Onder deze menu koppen staan ook weer pagina's onderverdeeld. Nu wilde ik dit op de
back-end ook zo indelen. Waardoor het op de back-end dus als volgt zichtbaar wordt:
Hoofdpagina (menu item)
- Subpagina

Echter zodra ik een werkende pagina als subpagina bij een hoofdpagina onderbreng krijg ik op de site de melding URL NOT FOUND.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe.
Ik heb namelijk ook al geprobeerd om beide pagina's (hoofd en sub) nieuw te maken maar ook hier geen resultaat.

Hoor het graag.

Groet Neuz_NL
 
Waarschijnlijk zijn door het reorganiseren van de pagina's in het dashboard van WordPress de permalinks van de pagina's gewijzigd. Hierdoor werken de links in je menu niet meer. Het makkelijkst lijkt me dat je ook het menu van je website opnieuw maakt op basis van de huidige paginastructuur.
 
Tommy,

Aller eerst bedankt voor je reactie.

Ik dacht in eerste instantie ook dat dit het probleem was.
Maar ook na het aanpassen van mijn menu bleef de foutmelding
URL NOT FOUND bestaan.

Toen ik via de back-end bij de pagina op voorbeeld klikte kreeg ik ook
direct de fout melding te zien. Terwijl als ik de pagina niet als sub neerzet
en ik op voorbeeld klik ik gewoon de pagina te zien krijg.

Neuz
 
Heb je in je .htaccess een rewrite-rule staan?
 
Even voor de duidelijkheid.
Je hebt één hoofdpagina (homepage)
Je hebt een onderwerp pagina (met als hoofd je homepage)
Je hebt een subpagina (met als hoofd je onderwerp pagina)
 
Een linkje zou wel handig zijn, zodat we kunnen kijken hoe of wat.
Het kan niet zo zijn dat wanneer je een pagina verplaatst in het menustructuur, deze opeens niet meer gevonden kan worden.

Heb je bij het nieuwe thema gekeken of deze wel zijn werkt doet (of is geupdate) tot de versie vanWP die jij gebruikt?

Of heb je het verkeerde menu in het nieuwe thema?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan