Thunderbird [SPAM]

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik krijg zonder dat ik daarom gevraagd heb van legale afzenders e-mails die in Thunderbird als [SPAM] worden gezien. Doet Thunderbird dat zelf of is het mijn provider die dat doet en hoe kan ik dat wijzigen? Mijn provider is KPN en ik heb een itv pakket
 
Lees deze eens even. Er staat dat junk wat anders is dan Spam. Normaal kan ik bij een spam e-mail deze aanmerken als zijnde "vertrouwd".
 
Mijn probleem is niet dat ik berichten krijg die ik kennelijk een keer per ongeluk op ongewenst heb gezet, maar dat ik berichten krijg die volgens Thunderbird NIET ongewenst zijn maar die toch in de SPAM box worden gezet en die WEL legaal zijn. Bij die berichten is de Titel dan uitgebreid door er "[SPAM]" voor te zetten. Ik weet niet of Thunderbird dat doet of dat dat door de provider wordt gedaan in beide gevallen is de vraag dan wat kan je daaraan doen?
 
die ik kennelijk een keer per ongeluk op ongewenst heb gezet
Dus dat is kennelijk wel gelukt. Dan zou je binnen Thunderbird ook berichten op gewenst moeten kunnen zetten. M.a.w. dan ligt het aan de provider. Hoe je dit dan bij de provider kunt instellen weet ik niet, vraag dat na bij KPN of kijk bij de instellingen van het itv pakket.

Hier staat informatie over de "KPN toestanden" en hier.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de handleiding van thunderbird gelezen. Je kunt thunderbird laten weten wat goed en of fout is. Er kan in de header van de mail wel iets staan wat gezien wordt als spam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan