Google op Chrome en Firefox werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Drie virusscans plus Defender vonden niets.
Heb eens System Mechanic geprobeerd : na 10 minuten opgelost.
 
Ik kon enkel via Edge, Google gebruiken.Ik kreeg altijd via Chrome , Firefox of Opera : ERR_EMPTY_RESPONSE of iets dergelijks.Alle bladwijzers werkten wel , maar ik kon niets opzoeken via google.com.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is tijdelijk opgelost geweest via een scan van System Mechanic met dit resultaat :
SystemMech.png

Maar het probleem is weer terug : bij het gebruiken van google , gewoon iets zoeken , krijg ik weer :
'Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.google.com te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID'
 
Nu kan ik via Edge ook niet meer op google :
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
www.google.com maakt normaal gesproken gebruik van versleuteling om je informatie te beveiligen. Als Microsoft Edge dit keer heeft geprobeerd om verbinding te maken met www.google.com heeft de website ongebruikelijke en onjuiste referenties teruggezonden. Dit kan gebeuren wanneer een aanvaller probeert in naam van www.google.com te handelen, of wanneer een Wi-Fi-aanmeldingsscherm de verbinding heeft verbroken. Je gegevens zijn nog steeds beveiligd omdat de verbinding met Microsoft Edge is gestopt voordat er gegevens werden uitgewisseld.

Je kunt www.google.com op dit moment niet bezoeken omdat de website gebruikmaakt van HSTS. Netwerkfouten en aanvallen zijn meestal tijdelijk van aard, dus waarschijnlijk werkt deze pagina later weer.
 
Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Malwarebytes naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows 8 en 10 gebruikers dienen de tool als administrator uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klik je vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
 
Is het eerste wat gedaan is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@George k,

Als je reageert op de vorige post, is het niet nodig de quotefunctie te gebruiken. Graag hier rekening mee houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan