De gratis Aomei Backupper installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Off-topic, sorry... maar het moet toch even van mijn hart.

Ik heb net een kijkje genomen op oplossing.be en mijn mond viel open van verbazing als je de reacties van Slavik daar leest. Dat gaat van arrogant naar onbeschoft of schofterig.
En zo iemand wordt OOK nog geholpen?

Not my type!

Rikja
 
Beste Rikja, door je kritische noot heb je jezelf toegevoegd aan het schier onoverzienbare lijstje van 'schietschijven' van onze vriend Slavik (of Nando) !
Join the club ...

En weet je wat ? Betrokkene snapt nog altijd niet dat hij een probleem heeft ! De ganse wereld buiten hem heeft volgens hem blijkbaar een probleem : ze behandelen hem slecht ...
 
Laatst bewerkt:
Tja Digicafee,

ik kon het niet laten :D
Als Belg heb ik heel mijn leven in Nederland gewerkt, en nooit heb ik het woord "Hollanders" in mijn mond genomen.
De Nederlanders waarbij ik werkte waren steeds veel beleefder en attent dan de meeste Belgen die ik kende :thumb:

Dat Slavik dit wel doet vind ik ongepast. Dat hij alles uit context rukt stoort mij ook erg. En hij komt steeds met nieuwe vragen, waar hij geen antwoord geeft op openstaande vragen.
Dat kan natuurlijk veroorzaakt worden door het cross-posten. Op den duur zou je de draad wel even kwijt raken.

In België kennen we het woord "randdebiel" zo niet, in Nederland wel.

Rikja

Aan de moderator van dienst: laat de posts van Slavik maar ongemoeid: Zo zien mensen hoe het NIET moet !! Dank vanwege de Schietschijven :D
 
@Slavink: Ja, ik reageer omdat ik mateloos erger aan het feit dat je:

a) de ene topic na de andere opent met de meest uiteenlopende vragen die eenvoudig via een Google zoekopdracht te vinden zijn,
b) je niets doet met de aangedragen mogelijke oplossingen en daarmee gewoon helpers negeert,
c) je je vragen overal op internet rondstrooit zonder dat te melden,
d) je je niet echt openstelt om geholpen te worden doordat je steeds hele lappen onoverzichtelijke en rommelende teksten van internet citeert,
e) je van de hak op de tak springt en in elke topic steeds van onderwerp verandert zodat het uiteindelijk over iets totaal anders gaat als de initiële vraagstelling,
f) wat wil je nog meer horen...?

In mijn ogen ben je een internetvervuiler die op geen enkel forum iets te zoeken heeft, al was het alleen al vanwege je enorm arrogante houding en je door-drammerigheid om, ten koste van alles, je gelijk te willen halen.
Als je het allemaal zo goed weet, wat heb je hier dan te zoeken, dan ben je blijkbaar best in staat je problemen zelf op te lossen i.p.v. als een azijnpisser iedereen hier af te kraken en hun tijd te verspillen, toch..?
 
Laatst bewerkt:
Zo...
Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen...me veel liefde lees ik zo tussen de regels door.
Slavik weet nu **** over hem gedacht wordt en hopelijk knoopt hij dat in zijn oren ( ook zo'n gezegde uit Nederland).
Ik ga het topic op slot zetten en dan wachten op de volgende nieuwe vraag van Slavik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan