Mail (Windows 10) start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
238
Sinds enkele dagen start mijn mail programma, dat standaard bij Windows 10 zit) niet meer op. Ik krijg de melding: "Even geduld. Mail wordt bijgewerkt. Het kan over enkele ogenblikken weer worden gebruikt."

Hoe kan ik dit eenvoudig oplossen?
 

Bijlagen

  • Foutmelding mail 1-10-20.jpg
    Foutmelding mail 1-10-20.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 37
Is sedert enige tijd standaard op Windows ... Laten doen is de boodschap : zorgen dat Internet-verbinding open blijft ..
 
Dat gaat over updating van de account ... TS toont updating van de app die in de achtergrond werd gestart en tot dan is de app niet op te starten of te gebruiken.
 
Is sedert enige tijd standaard op Windows ... Laten doen is de boodschap : zorgen dat Internet-verbinding open blijft ..

Enig idee hoe lang. Hij heeft nu een halve dag aan gestaan, alle beschikbare updates binnengehaald. Maar nog steeds dezelfde melding. Er staan 5 e-mailadressen op de App.
Wachten of herinstalleren?
 
Top, dat ga ik morgen proberen.

Vandaag de PC opgestart. En, .... Mail werkt weer. Er kwam rechtsonder het beeldscherm de melding dat mail en calender opnieuw geïnstalleerd waren. Opstarten van mail duurde langer dan normaal. Maar ik hoefde niets opnieuw in te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan