hoe krijg ik programmasvan laptop naar samsung tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Ik heb sinds kort een samsung galaxy tablet. Hoe krijg ik programma's zoals bijv. routeplanner, Microsoft office van mijn laptop met windows 10 naar de tablet?
 
Het besturingssysteem van Samsung Galaxy tablets is waarschijnlijk Android maar er zijn ook tablets met Windows 10 Mobile, alleen ook dat verschilt met Windows 10 en bovendien gaat Microsoft er niet mee verder. Je zoekt dus vergelijkbare Apps, die je wilt gebruiken, in Google Play.

Bestanden kunnen worden overgezet met een bestandsbeheerder. Deze App maakt een adres van cijfers welke je invult in de adresbalk van de browser en je ziet vervolgens het mobiele apparaat, beide het intern geheugen en de insteekkaart. Ik gebruik File Manager, Mobile, ASUSTek Computer Inc. Advertenties kan je daar moeten uitschakelen. Bestanden die je van de tablet naar de computer verplaatst worden steeds één .zip bestand.
 
Laatst bewerkt:
Een app die op je laptop draait ( Windows ), werkt niet op je tablet.
Daarvoor moet je betreffende app zoeken in de Google Play Store en van daaruit installeren zoals reeds opgemerkt.
Dat geldt voor alle programma's die je op je tablet wilt gebruiken die je nu op de laptop gebruikt, dus niet voor documenten etc.
 
Ik kan op mijn Samsung TAB 10.1 prima met de MS Office app werken. Ik heb een account waar dat bij zat.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.officehubrow
Hoe goed deze gratis versie is (er zijn beperkingen) en hoe lang die nog werkt/gratis moet je testen.
Ik gebruik hem overigens amper, vind op een laptop of desktop werken veel prettiger en sneller werken.

Helaas heeft het gratis LibreOffice nog geen app voor iOS en Android.

Je kunt op de tablet wrs de google alternatieven gebruiken visa de browser.
https://pcwerktniet.nl/gratis-alter...ntations (gratis alternatief voor PowerPoint)

Alternatieven routeplanners zat.. heb je überhaupt wel in de Google/Android play store gekeken?
Here we Go (ook offline), Waze 101 en Google maps (meestal online, deels of line) .
 
Laatst bewerkt:
Synchroniseren van bestanden en instellingen kan op allerlei manieren en bestanden kunnen via opslag in de cloud toegankelijk zijn op meerdere apparaten. Samen met on-line werken is dan denk ik alles wel gezegd. Je kan met Internet office toepassingen on-line gebruiken en een foto bewerken maar websites zijn iets verschillend en wel eens slecht aangepast voor browsers op mobiele apparaten. Het is nog volop in ontwikkeling.

Voor Office kan u in de Play Store zoeken naar LibreOffice en AndrOffice. Voor routeplanners MAPS.ME of Navigator.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan