Taakbalk en explorer crash en herstart regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Hey guys,

Ik heb nu al een langere tijd dat taakbalk/explorer crash en dan weer herstart
Het beeld bevriest even, en de taakbalk onderin verdwijnt even..daarna glitch hij even, en start hij weeer op nieuw op en alles werkt weer.

Ik heb de laatste drivers, heb een chkdisk gedraaid op al mijn schijven en ook de memory diagonistisch gedraaid (en gepasst)


hier is mijn systeem info


CPU: Ryzen threadripper 2950X
Motherboard: X399 DESIGNARE EX
Ram: GSkills 64GB
SSD/HDD: 3x Samsung Evo 970 - 1TB / 3x WD HDD 2TB (raid)
GPU: GeForce GTX1080Ti
PSU: corsair HX1000
Chassis: Fractal Design Define R6
OS: Windows Home 10 - 64 Bit
 
Hi Lange Pier,

Ik heb gedaan wat je vroeg, alleen kan hij blijkbaar de crash dump niet lezen... Kan dat zijn omdat ik de directory voor de dump niet goed heb staan? Die staat nu in "%SystemRoot%\MEMORY.DMP"



pickpick image 001 - 1601897233.png
 
Laatst bewerkt:
Verwijder de map inhoud als admin.
Na een reboot en een crash zou die weer leesbaar kunnen zijn.
 
Bedankt voor je antwoord

Maar dat dumpbestand staat los in mijn WINDOWS map, dus daar kan ik niet echt de inhoud van verwijderen...

Moet ik nu via advanced system settings de locatie van het dumpbestand aanpassen en in een eigen map zetten? Zou dat helpen?

Ik zie ook dat ik volgens mij niet alle rechten op de windows map heb (geen full control)...misschien kan het daar aan liggen? Maar ik kan bij security niet full control aanvinken om 1 of andere reden. Terwijl ik wel administrator ben.
 
Je bent alleen in naam admin maar je hebt geen rechten en ik kan de map gewoon leegmaken, maar goed, kan ook via schijfopruiming, die dan wel aanvinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan