ssd plaatsen in medion computer met bestaand slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hagij

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2020
Berichten
5
Ik wil graag een ssd plaatsen in mijn medion MT8072N , het probleem is dat er al een slot inzit voor een hdd.
Deze is echter niet standaard dus de bracket voor de ssd past niet , weet iemand een oplossing hiervoor?
Bij voorbaat dank. Hagij
 
In een SSD zitten geen bewegende delen. Kun je hem niet met een geschikt schroefje vast zetten boven in waar normaal de grote schijven zitten?
Doe ik ook, dan zit ie prima vast, het weeg amper wat en zoals ik schreef er zit niks bewegends in.
Dat typische geval wat ik onder zie, zie je haast nooit, maar ik heb nooit een Medion.... ;)
https://picclick.de/Medion-PC-MT-14-MED-MT8072N-Intel-I5-293664319958.html
Medion-PC-MT-14-MED-MT8072N-Intel-I5-_57[1].jpg
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke bedankt voor de tip , ik was zelf al aan het denken aan opvulringetjes en langere schroefjes. Maar evengoed bedankt.
 
U ook bedankt , wel typisch , dezelfde foto. Ik denk dat ik er wat de montage betreft nou wel uitkom. Hopen dat de settings allemaal goed staan. Anders meld ik me wel weer. Bedankt !
 
Toch niks typisch... als ik op de code zoek die je prima opgegeven hebt....:thumb:

PS: Kun je die 2 berichten waar je mij telkens quote maar geen antwoord geeft, helemaal verwijderen.
Staat wat minder rommelig en het is teveel eer om mijn antwoord zo vaak te quoten. Ik weet heus nog wel wat ik geschreven heb.. het staat er nu totaal zelfs 3x... (incl het originele antwoord...)
Verwijderen bericht gaat via "Bericht aanpassen" dan "Geavanceerd" of zo en dan "Bericht verwijderen".
 
Ik heb mijn ssd aan een tie rip hangen (desktop). Werkt prima.
 
met dubbelzijdige tape bevestigen en in de luchtstroom plaatsen, werkt prima.
 
Dubbelzijdig tape is indd. meer als voldoende, gebruik hier niet anders als het om extra schijven gaat en er geen 2,5" bracket aanwezig is..:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan