welke voeding heb ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

stone44

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2020
Berichten
7
hallo,

ik wil graag weten welke voeding ik in mijn pc heb.
er zit geen enkele sticker ,type of naam op de voeding zelf.
heb ook al met PC wizzard 2015 en AIDA64 (everst)gekeken maar die geven ook niets aan.
weet iemand hoe ik erachter kan komen ?
 
PC open schroeven en de informatie op je voeding bekijken.
Of kijk op de website van de leverancier.
 
Laatst bewerkt:
er staat dus geen naam of sticker op de voeding zelf,weet dus ook niet wie de fabrikant is.
 
Ik had het ook niet over de fabrikant van de voeding maar de leverancier van de PC.
 
de pc is 2e hands gekocht en kan de eerste eigenaar niet meer bereiken
 
heb hem er helemaal eruit gehaald,geen sticker te zien op geen enkele zijde
 
Dan houd het denk ik wel op.
Waarom wil je het eigenlijk weten?
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat er geen enkele sticker op zit.
Dan kan je hem alleen maar laten meten.
 
Op een voeding moet officieel een sticker aanduiding zitten met het opgenomen en afgegeven vermogen, ik zou toch zeggen voeding loshalen en kijken of je toch iets ziet zitten/ingeslagen
 
Unfortunately, your power supply does not interact with your motherboard in any way that would communicate its model information.

What if I can't see the power supply sticker?

All power supplies are required by UL (formerly known as Underwriters Laboratories) to include a sticker with power ratings on it. If you're unable to locate a sticker on your power supply, the identification may be on the side that is not visible. If this is the case, you need to remove the power supply before being able to identify it. The steps in doing so are listed in the additional information links listed in the next section of this page.

After removing the power supply, if you are still unable to find a sticker with the power ratings, we recommend purchasing a new power supply. A power supply without a sticker on it is dangerous to use. It could be a very low quality unit and cause damage to your computer.

Kijk ook even naar deze.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het Helpmij.nl forum.

Als het zelfs geen modelnummer heeft dan loop je het risico dat dit een inferieur artikel is omdat de fabriek het niet zoals voorgeschreven heeft willen aangeven of omdat de verkoper zich er voor schaamde of van gebreken bij een bepaalde hogere belasting heeft geweten. Het gevolg kan zijn dat de computer beschadigd raakt.

Bedenk ook dat de sticker er wel op had gezeten als het een super goede en efficiënte voeding geweest was.

Een voeding zal na verloop van tijd opgebruikt kunnen raken, zoals alle elektrische apparaten. Vervanging door een efficiënte voeding loont bovendien door een lager energieverbruik. Hiermee kan je ongeveer tien euro per jaar besparen dus misschien verdient dat zich terug.

Voor informatie over stroombesparing door betere voedingen: https://www.pcinside.info/nl/inside...oedingen-bronze-silver-en-gold-certificering/

Als je eenmaal hebt bepaald hoe veel Watt voeding je nodig hebt, lees dan bij het maken van jou keuze vooral ook gebruikerservaringen.
 
ik heb de voeding vervangen en de oude weg gedaan .
probleem opgelost
 
Mooi zo. Is goed voor de economie.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan