Windows account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Elke dag als ik mijn laptop aan zet komt er de melding van Probleem met Microsoft account.
Wat is dat nu eigenlijk en ik ben benieuwd of een ander dat ook heeft.
Op de laptop van mijn vrouw is dit niet en ik heb ook nog een klein reislaptopje en daar heb ik dit ook niet.
Elke dag moet ik dan mijn wachtwoord bij instellingen invullen en dan is het weer opgelost. Tot de volgende dag als ik mijn laptop weer aan zet.

Dat wordt wel een beetje irritant.
Ik heb 3 keer een afbeelding proberen in te voegen zoals gebruikelijk maar dat gaat blijkbaar ineens niet meer.
 
Als je een Microsoft account op je laptop hebt zet hem om in een lokaal account.
Of maak een nieuw lokaal account maar maak er ook een administrator account bij, dan kun je het lokale gebruikersaccount zo laten en dus geen admin rechten geven..
Werken de beiden nieuwe accounts goed na inloggen en heb je de data van je huidig account overgezet (backup had je tuurlijk al..) dan kun je het Microsoft account verwijderen.
 
Sorry dat is te ingewikkeld voor me.
Dan blijf ik wel elke keer mijn wachtwoord in vullen als ik de melding krijg.
 
Ook ik heb nooit begrepen wat het verschil is tussen een lokaal account en een Microsoft account, en ook weet ik niet welk ik heb.
 
Blijkbaar heb ik een lokaal account.

Geen idee hoe ik er aan gekomen ben.

Ik start op zonder wachtwoord of pincode en synchroniseer niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan