You Tube Random

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZICOMEDZE

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2012
Berichten
165
Hoi.
Weet iemand hoe ik mn YouTube playlist op mijn smart tv (Sony) of op mijn Iphone random af kan spelen ?
Want ik krijg dit niet voor elkaar.

Is er geen website waar je dit random af kan spelen?

Alvast bedankt :thumb:

Zico
 
Het ligt eraan of de Youtube app op je TV dit ondersteunt, bij mij niet. Wat wel zou kunnen werken is in plaats van de YT app gebruiken, inloggen op YT via de browser van je TV/Phone.
 
Random, dat is in een willekeurige volgorde. Plak de video's aan elkaar tot één lange en laat de video's daar een keer of drie, willekeurig waar, in voorkomen, check of dan goed of niet de zelfde elkaar opvolgen. Met nummers als naam is dit goed te zien en de mogelijkheden tot zo willekeurig mogelijk zijn meestal maar beperkt. Post deze langere video dan voor veel kijkplezier. Het kan natuurlijk ook met meerdere video's in steeds een andere volgorde.

Aan elkaar zetten van video's gaat gratis, goed en snel met Bandicut. De video wordt niet bewerkt en het is in ongeveer 1/3e van de tijd klaar. Aan het einde zie je het beeld stilstaan en vervagen, het Bandicut logo komt er voor in de plaats en blijft een paar tellen staan. Je kan met Bandicut ook meteen het geluid verwijderen.
 
TOP.
Ik ga er van het weekend mee werken.

Ik zal me melden of het gelukt is.

Zico
 
Helaas het werkt niet.
Kan dit ook aan mijn tv liggen ?
Ik heb de app wel op mijn Sony TV.

En evt met een Chromecast,zou ie het dan wel doen ?
 
Even gechecked, ik kan inloggen bij YT op de browser van m'n TV, dan krijg je dezelfde functies als op de computer, waaronder ook 'shuffle play'.
Die functie zit niet in de Youtube app van mijn LG TV
 
Verplaatst naar internet sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan