Vervolg Acronis True Image installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

slavik

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
417
Vermits de tekst te lang zal worden in de vorige topic en jullie dit irritant vinden, schrijf ik hier nog een aanvulling. De denkwijze van de support van Acronis True Image gaat rechtstreeks in tegen over de aangebrachte voorstellen van Menno Schoone, om gebruikt te maken van programma's zoals Aomei Backupper en EaseUS ToDo Backup . Ze raden ten stelligste aan om beter de back-up en herstelmethode te gebruiken in de plaats van de systeemschijf, die maar uit één c: systeempartitie mag bestaan met inbegrip van de verborgen recovery partitie als het gaat om het klonen van een harddisk naar een ssd.
Vermits ik nu tweemaal ondervonden heb dat wanneer je met de Acronis True Image de oude harddisk naar een ssd kloont, er telkens fouten verschenen in de kloon die ik heb gemaakt, door gebruik te maken van een usb kabel met sata adapter waarop de ssd was aangesloten, moet ik wel geloven dat hun voorstel om de back-up of image terug te plaatsen op de ssd met de hersteloptie de beste methode is om geen problemen op te lopen.
Of dit alleen geldt voor de Acronis True Image , weet ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat de makers van Aomei Backupper en EaseUS ToDo Backup er ook zo over denken, als het gaat om een harddisk naar een ssd te klonen.
Graag jullie mening hierover.
Grtz,
slavik :confused:
 
Deze topic gaat rechtstreeks in tegen het efficiënt werken op Helpmij.nl. Je had al een topic lopende over dit onderwerp en ja, jouw teksten zijn te lang en veel te beschouwend. Wat anderen (ontwikkelaars) allemaal schrijven zal altijd wel zo blijven en die verschillen toch van mening.
 
Topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan