Back-up van systeemkopie mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je blijft blijkbaar bij je overtuiging dat je de slimste bent en dat je mensen kan overtuigen je te helpen en te blijven helpen met ze te beledigen, te schofferen, voor idioot uit te maken ...
Nadat je op dit forum en andere de ene na de andere medewerker en helper ziet opgeven met de melding dat het voor hen niet meer hoeft zou je er toch een lichtje moeten beginnen opgaan dat er iets scheelt met je houding ? Nog niet ? dan wordt het nooit beter ....hopeloos geval zal het dan wel zijn en blijven...

Het zou een hele verrijking voor het IT-forum landschap zijn moest je gewoon dit en andere fora gewoon links laten liggen en opgesloten in je eigen gelijk voortaan zelf je ding doen... Opgeruimd staat nog zo netjes.
 
Verplaatst naar Backup sectie
 
Ja als je zo goed was in jouw antwoorden als in het afbreken van mijn topics , dan zou het een verrijking kunnen zijn voor het forum. Spijtig genoeg is dit niet zo !

Breng ook eens de moed op te brengen om te lezen welke woordenschat en neerbuigende taal sommige van jouw medecollega's neerpennen in mijn topic's.

Grtz,
slavik :thumb:
 
Ik ga het topic sluiten.De lappen tekst zijn niet te lezen.
de vraag steller TS wil niet lezen, de goed bedoelde adviezen van de gratis helpers willen niet doordringen bij TS.
Een slot is op dit moment het beste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan