• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens tabblad op basis van waarde naar bepaald tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

grassere

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
4
Hallo Alllemaal,

Voor een sportclub wil ik graag ledenlijsten automatisch laten generenen op basis van wanneer men traint en in welke groep men thuis hoort, zodat wij automatisch aanwezigheidslijsten kunnen maken.
Bijgaande excel bestand is de basis en ik wil graag de tabbladen zoals HEREN, DAMES ect. laten vullen vanuit TABBLAD : Goede Volgorde

Weet iemand hoe dat gaat?

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

Gr Ed
 

Bijlagen

  • Kopie2 van P 2020.03.xls
    318,5 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Op tabblad heren Cel A3 en doortrekken. Let wel op, er zitten privacy gevoelige gegevens in je bestand

Voor office 365
Code:
=FILTER('Goede volgorde'!H3:H351;'Goede volgorde'!$A$3:$A$351=Heren!$G$1;"")

Eerdere versies (wel afsluiten met control shift enter, matrix formule)
Code:
=ALS.FOUT(INDEX('Goede volgorde'!H$3:H$351;KLEINSTE(ALS('Goede volgorde'!$A$3:$A$351=Heren!$G$1;RIJ($H$3:$H$351)-2);RIJ(A1)));"")
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ed,

zijn de gegevens in tabblad Export niet privacy gevoelig?

Ik zou ze weghalen
 
privicay

Hallo Heren,

Hartelijk dank voor de opmerking, dacht dat ze al weg waren deze gegevens, zijn nu verwijderd.
Ik ga de oplossing uitproberen, alvast bedankt.
 
bijna helemaal opgelost

Hartelijk dank voor de formule, hij werkt perfect behalve op Cel G3 daar neemt hij de datum niet goed over, terwijl de rest wel perfect gaat, iemand een iemand hoe dat kan?
e
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    32,9 KB · Weergaven: 25
Opgelost

Ik heb het al gezien, de eigenschap van de cel stond nie op DATUM, aangepast en het werkt perfect... Hartelijk dank !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan