Windows kopieert naar andere map

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal wel niet alleen aan TS en 'de helpers' liggen. Als het om dit soort onderwerpen gaat, al honderden op dit forum, is het altijd wel wat. Blijkbaar toch lastig en te ingewikkeld en de werking te afhankelijk van veel kennis, ervaring en een hoge dosis geluk.

Begrijp ook niet Lange Pier dat jij e.a. met zoveel kennis en ervaring er dan toch vaak niet in slaagt het gevraagde volledig te analyseren en met een stappenplan komt. Een stappenplan zou er überhaupt na al die jaren moeten liggen. Dan kan TS aanvoeren stap 1 etc. heb ik gedaan en bij stap 3 gaat het mis. Geen discussies meer mogelijk. Maar goed, het zal hier wel niet alleen om techniek gaan maar ook over gedragswetenschap en pedagogie.
 
Tja

Ik heb na hulp van enige (aardige) mensen hier het toch voor elkaar gekregen. Aardig zijn is kennelijk heel moeilijk voor één iemand hier.
En als diegene maar hard genoeg brult en meldt hoe goed hij het weet.......
Ach laten we het zo zeggen, de vocabulaire is soms smal en kennelijk goed schrijven ook.
En genoeg kennis, ach ja, als ik dat had hoefde ik hier niet te vragen. Ik heb andere talenten, ik ben een geweldige projectmanager, photoshopper en nog veel meer.
 
Heel mooi dat het gelukt is. Ben wel een beetje jaloers op jouw talenten.

Wie zichzelf accepteert, is bereid anderen te vergeven.
J.L. Martin
 
haha, nou neem je me in de maling. Ieder heeft zijn talenten. Jij hebt er vast heel veel waar ik nog heel veel in leren kan, als ik dat al kan.....Ik weet wel dat jij nu en dan heel rake opmerkingen kan maken. Gezien wat je 16 okt 15.08 uur meldde.
Heren (neem ik aan, ik heb jarenlang alleen met mannen gewerkt in de IT, jaja, het softwarehuis van KPN, en projectmanagement, en dan leer je herkennen),
het is mooi geweest. Ik ga hard werken, er is nog veel te doen op die computer. Alles er weer op zetten .. en dat is veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan