wachtwoord onedrive app macbook wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diegiebeet

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
82
dag ,
eens in de zoveel tijd wijzig ik het wachtwoord van mijn onedrive. Dat levert bij gebruik op de app op de Macbook problemen op - waar kan ik voor die app het wachtwoord wijzigen? De app geeft de melding dat hij niet synchroniseert, ik kan opnieuw aanmelden kiezen maar het veld waar het wachtwoord ingevoerd zou kunnen worden blijft een wit vierkant. Vorige keer dat ik het wachtwoord wijzigde heb ik de hele app opnieuw geïnstalleerd maar dat moet toch niet de bedoeling zijn. Iemand een idee hoe dit op te lossen? tnx
 
Op de Apple worden de wachtwoorden onthouden - in het algemeen - in de Sleutelhanger. Die openen, OneDrive opzoeken en entry of verwijderen of aanpassen.
Maar misschien werkt dat bij OneDrive weer anders, Microsoft heeft soms zo zijn eigen aanpak...
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie, maar helaas staat dit wachtwoord niet in de sleutelhanger. Frustrerend, het zal wederom opnieuw installeren worden.
 
Veplaatst naar andere besturingssystemen sectie.
 
Wellicht is dit nog een keer te proberen:

remove all of its related-contents. Press Command+ Shift+ G in Finder. Enter /Users/Library/Containers.
Search for the two folders: com.microsoft.skydrive-mac and com.microsoft.SkyDriveLauncher and drag these in the trash.

Ergens moet toch dat wachtwoord staan...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan