Tabelmaak-query werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbusser

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
147
Hallo,
Ik ben een collega van mij aan het inwerken maar wanneer zij een tabelmaakquery maakt en deze dan uitvoert wordt er geen tabel gemaakt.
Wanneer ík haar tabel open kan ik wél gewoon een tabel creëren uit de brontabel.
Wij werken met dezelfde office-versie en het moet dus haast wel aan persoonlijke instellingen óf eventueel aan rechten liggen.
Kan iemand ons helpen?
Bij voorbaat dank!

J.
 
Je bedoelt: als jij de query uitvoert doet-ie het wel?
 
Inderdaad, bij mij werkt het wel, bij haar niet. Zelfde database, zelfde omgeving (virtuele werkplek)
 
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord; als je een query wél mag zien, maar niet mag uitvoeren. Ik kan me alleen voorstellen dat er iets is met een FE-BE installatie en dat de FE aan de verkeerde db o.i.d. is gekoppeld. Of dat de andere persoon geen rechten heeft om te schrijven op de map van die BE.
 
Ik ben er eindelijk uit, al is het een onwaarschijnlijk verhaal...
Het had alles te maken met de performance van het netwerk alhier, waarschijnlijk is daar de enorme hoeveelheid thuiswerkers (corona!) debet aan.
Momenteel werkt alles weer naar behoren bij mij én bij haar en dus houd ik het op een incident...
Toch (weer) bedankt voor het meedenken.
 
Niet ongebruikelijk dat je performance problemen hebt dankzij de thuiswerkers. Je zou hooguit kunnen controleren of de timeout instellingen bij de collega niet verhoogd moeten worden om de problemen in de toekomst te voorkomen, dan wel de kans erop te verlagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan