Scannen met mijn Photosmart 6520 lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 2e bijlage heeft dus geen betrekking op jouw probleem aangezien jij de printer gebruikt via WiFi, en niet via usb.
 
Als een update de oorzaak is dan zou er een Systeemherstelpunt moeten zijn van dat moment en dan zou je met dat herstelpunt de oude situatie moeten kunnen herstellen.
 
Tot nu toe is er geen enkel voorstel dat een oplossing biedt.
Heb je zelf dan zelf als gebruiker al wel de handleiding netjes gelezen en de tip van de fabrikant al opgevolgd waar je eigenlijk dus mee beginnen moet: Resetten van de Photosmart 6520?
https://www.google.com/search?client=opera&q=Photosmart+6520+reset&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Omdat het zo vanzelf sprekend is... vergeet ik wel eens te vragen... :eek:

Staan er nog meer tips in de handleiding bij de FAQ's die voor hier relevant zijn of ... Wat te doen bij dit probleem...?

De printer is aangesloten door Wifi (altijd geweest).
En je hebt geen Wifi probleem? Weet je dat wel zeker?
Dat kan ook veranderd zijn en soms tot vreemde meldingen leiden.
Sluit hem eens aan via USB.
Dit soort zaken vergt wel een aanpak die andere problemen uit moet kunnen sluiten... een focus op 1 ding kan goed zijn... maar kan ook tot tunnelvisie leiden.

En?
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal, ik heb alle suggesties geprobeerd maar mijn probleem blijft. Aan Route 99 moet ik wel zeggen dat mijn probleem niet gaat over 'niet kunnen printen' maar wel over 'niet kunnen scannen'. Aan Senso nog het volgende: tot mijn grootste frustratie heb ik pas begin oktober gezien dat "systeemherstel" niet standaard ingeschakeld is. In de vorige versies van Windows was dat wel zo. Uw mogelijke oplossing valt dus, spijtig genoeg, ook weg. Toch blijven alle suggesties meer dan welkom.
 
Nog een laatste vraag: zou het kunnen dat 'het niet scannen', gelegen is aan de printer zelf? En hoe is dat eventueel te controleren?
 
Goed nieuws. Sedert een van de laatste stuurprogramma-updates kan ik scannen met de HP Smart app. Mijn probleem is dus opgelost :thumb:. Dank jullie nogmaals voor alle hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan