VMware herkent maar 1 monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Berichten
161
Ik zit met een probleempje. Ik heb mijn laptop aangesloten op een docking station.

Als ik buiten de vmware werk, doet alles perfect en werk ik met 2 grote schermen: 1 is hetzelfde als de laptop en de ander is extra zodat ik meerdere dingen tegelijk kan doen.
Maar in vmware wordt maar 1 scherm herkend, ik kan dus niks met het 2e doen. Weet iemand een oplossing hiervoor? Zie de 2 foto's van situatie beeldscherminstellingen binnen en buiten de vmware.

Een gedeelte van de instellingen wordt door de systeembeheerder beheerd, maar ik zou denken dat niet dat het probleem is hierbij. Weet iemand een oplossing? Die hoor ik dan heeeeeel graag, alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 20201021_160005_resized.jpg
    20201021_160005_resized.jpg
    144,8 KB · Weergaven: 74
  • 20201021_155929_resized.jpg
    20201021_155929_resized.jpg
    150,3 KB · Weergaven: 73
Ik denk dat de virtuele grafische kaart van VMWare dat niet ondersteund.
 
Hangt heel erg van het soort VMware wat je gebruikt. De server versie (VMware ESX) die kan helaas niet meer dan 1 monitor aansturen, ook al is er een instelling om meerdere monitoren aan een VM toe te voegen.

In player/horizon zou het wel moeten kunnen. Even aan je systeembeheerder vragen?
 
Ja, ik had echt gehoopt dat ik er zelf uit kon komen, maar heb de vraag nu toch maar bij systeembeheerder neergelegd. Het is wel via horizon client, dus hopelijk is nog mogelijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan