handtekening plaatsen in een PDF formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden ,
Ik heb een vraag over het plaatsen van een handtekening in een PDF formulier.
Ik moet nu voor mijn verzekering via PDF formulieren gegevens in vullen en E-mailen naar de administratie.
Hoe doe ik dat ?? Heb dit nog nooit eerder gedaan . Als ik op het invoervak klik zie ik iets staan van digitale handtekening ? Kan ik dit doen door een handtekeing te copieren of een foto van te maken hoe doe ik dat ??
e de waele
 
Je handtekening zetten op papier en inscannen.
Vervolgens het document openen met LibreOffice Draw of Microsoft Word waarbij je de afbeelding kunt invoegen...
 
Laatst bewerkt:
Ben de hele morgen bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar om een hand tekening op het formulier te zetten Ik heb een handtekening als PDF en JPF en PFX maar er werkt niets heb het formulier eerst maar geprint getekend weer maar gescant en opgestuurd Wat een moeilijke opgave om iets simpels zo als een afbeelding er op te plakken??
e de waele
 
Volledig met jou eens. Dat soort geintjes kost ontzettend veel tijd en ik weet niet wie dat bedacht heeft. Beste is inderdaad afdrukken en handtekening zetten en nogmaals scannen. Ook pdf voorzien van tekst is vaak een heidens karwei en zenuwslopend.
 
Ja dat is het dan weer maar Misschien dat er nog tips binnen komen ??
e de waele
 
Ja daar ben ik ook op gaan zoeken ik ga ze eens bekijken er zijn er nog al wat . Het zal toch wel eens lukken maar heel veel dank voor de tips
 
:thumb: Zowat alle films bekeken en het is gelukt hoor Gaat prima kan alle kanten met de handtekening op
iedereen heel veel dank voor jullie mee denken
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan