Automatisch out of office instellen voor bepaalde dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2020
Berichten
3
Hoe kan ik een terugkerend automatisch een afwezigheidsantwoord instellen voor bepaalde dagen van de week in Outlook (Office 365)? Bijvoorbeeld elke week van woensdagmiddag 13.00 uur tot vrijdag 17.00 uur. Dit omdat ik parttime werk en ik vaak vergeet om deze melding weer handmatig aan te zetten. Bovendien is het vervelend om elke week weer de nieuwe datum te moeten opgeven/invoeren.
Wie weet hoe ik dit kan automatiseren? Voorziet Office 365 hierin inmiddels?? Kan een out of office-bericht elke week op een vast moment automatisch worden aan- en uitgezet?

Momenteel lijkt het erop dat ik alleen een datumbereik kan selecteren waarop een dergelijke regel van toepassing is, in plaats van op terugkerende dagen van de week. Dit is niet geschikt voor mijn behoeften.
Wie kan/wil me helpen om dit op te lossen?

Groeten,
 
Ik heb een macro die (voor Outlook 2010) prima is in te stellen met een macro. Ik vrees dat dát de enige manier is, omdat je een OoO niet zo uitgebreid kunt instellen in Outlook.
 
Overigens een vraag die uiteraard niet in dit subforum thuishoort, zie ik nu. Dit is gewoon een Outlook vraag, en dat heeft een eigen subforum. Hier post je interessante voorbeelden, geen vragen.
 
Overigens een vraag die uiteraard niet in dit subforum thuishoort, zie ik nu. Dit is gewoon een Outlook vraag, en dat heeft een eigen subforum. Hier post je interessante voorbeelden, geen vragen.

Ik begrijp dat ik mijn vraag op een verkeerde plaats heb gepost. Sorry. Wist ik niet, ik ben net nieuw op dit forum....
Ik ben heel benieuwd naar de mogelijkheden van jouw macro. Wil je die delen?
Maar ik weet niet of we dit op deze plaats mogen afhandelen (??). Indien gewenst ga ik op zoek naar het subforum voor outlook vragen en plaats ik daar opnieuw mijn vraag.
Ik lees het wel...
 
Bedankt voor de tip. Met deze 'regels' in Outlook kan ik het i.i.d. oplossen.
Ik blijf het jammer vinden dat Microsoft dit nog steeds niet in haar standaardsoftware van Outlook heeft opgenomen. Je zou dit in een OoO-bericht moeten kunnen instellen.
Hopelijk komt dat nog....

Groeten,
 
Met deze 'regels' in Outlook kan ik het i.i.d. oplossen.
Deze vraag kan dus op opgelost gezet worden? Effe doen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan