Overzetten gmail contacten naar outlook lukt niet - foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilcoPieters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2020
Berichten
4
Goedendag,

Probeer al een langere tijd mijn contacten over te zetten van Gmail naar Outlook. Echter blijf ik tegen de onderstaande foutmelding lopen.
Knipsel.jpg

Heb de onderstaande topic gelezen en alle uitgeprobeerd. Helaas is deze topic gesloten anders had ik daar een reactie geplaats. Wie o wie kan mij verder helpen. Heb geen zin om 500 contacten handmatig over te zetten. Alvast bedankt.
https://www.helpmij.nl/forum/showth...-contacten-naar-outlook-lukt-niet-foutmelding

Met vriendelijke groet,

Wilco
 
De importwizard kan het bestand gewoon niet vinden, niet lezen, niet openen.
Waar staat het ? Zet het eens op je desktop en importeer het van daar uit ... Kijk ook eerst eens goed na of de leesrechten (eigenschappen, rechter muisknop) in orde zijn.
 
De importwizard kan het bestand gewoon niet vinden, niet lezen, niet openen.
Waar staat het ? Zet het eens op je desktop en importeer het van daar uit ... Kijk ook eerst eens goed na of de leesrechten (eigenschappen, rechter muisknop) in orde zijn.

Bedankt voor het antwoord. Het bestand staat weldegelijk op deze plek.
Als ik de onderstaande video volg krijg ik geen error maar ook geen contacten in mijn adresboek.
https://www.youtube.com/watch?v=jnaWbk7gERI

Om gek van te worden.....
 
Op 1:10' van dit filmpje krijg je dezelfde foutmelding te zien als bij jou...
En daarna wordt uitgelegd hoe je dat kan verhelpen ... Heb je dat ook gedaan ?
 
Op 1:10' van dit filmpje krijg je dezelfde foutmelding te zien als bij jou...
En daarna wordt uitgelegd hoe je dat kan verhelpen ... Heb je dat ook gedaan ?

Bedankt voor je reactie.

Ja, ik heb iedere stap gevolgd. Nee, het is helaas nog steeds niet gelukt. Dit staat ook in de regel boven de link van de video.

Heb Outlook al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit mocht ook niet baten.
 
De fout zit niet in Outlook, dat zou ik nooit gedacht hebben ...

Ofwel is de layout niet conform wat Outlook verwacht : doe eens een export uit Outlook en vergelijk die layout met wat je wil importeren.
Ofwel heeft de Outlook user géén rechten op het bestand om het te lezen
 
Bedankt voor de reacties.

Ga er van de week verder naar kijken. Laat uiteraard de uitkomst weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan