• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het niet lukt plaats dan een voorbeeld bestand dat gelijk is aan uw eigen bestand

veel succes
 
Ben al een heel eind op weg
maar kan de combobox vervangen worden door textbox, spelsoort heb ik al in de tabel staan
bvd ronnie
 
Wat is het dan kan je dat er laten bijplaatsen. Met welk voorbeeld wil je verder gaan want ik heb gezien dat er in het voorbeeld van vena een fout staat.
 
ik heb het bestand van jou gebruikt dit heb ik nu prima werkend in mijn eigen bestand, alleen spelsoort wilde ik nog graag anders want dat staat vast net als de spelers
 
bedoel je zoiets?

uitleg op blad en in code
 

Bijlagen

  • formulier maken (1).xlsm
    32,6 KB · Weergaven: 17
ik krijg een fout melding object vereist
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 38
E<r moet op de userform een label gemaakt worden me t de naam lspelsoort. i.p.v. de combobox
 
had ik geprobeerd maar dan komt er niets te staan als ik wedstrijd invoer
 
ja heb ik
hij laat het niet zien
maar overschrijft de cel niet
 
Laatst bewerkt:
verbreedt de listbox eens en kijk of de spelsoort erbij staat
 
hier is mijn bestand
wil je dit voor me bekijken en eventueel corrigeren
als ik wedstrijd 1 wil invoeren zou hij dan aan kunnen geven dat die al gespeeld is
bvd ronnie
 

Bijlagen

  • bijarten.xlsm
    157,8 KB · Weergaven: 35
En zo blijven we maar doormodderen.
Het bereik klopt niet meer. Als je ergens op een lege waarde in de Listbox klikt krijg je bijzondere resultaten.

Om het spelsoort te zien
Code:
Lspelsoort.Caption = .List([COLOR="#FF0000"][SIZE=5].[/SIZE][/COLOR]ListIndex, 10)
 
Of:
Code:
Lspelsoort.Caption = .column(10)
 
Hoe wil je zien dat een wedstrijd al gespeeld is? Je kan wel de reeds ingevoerde waarden ophalen in het formulier.
 

Bijlagen

  • bijarten.xlsm
    161,2 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan