Na afsluiten Chrome telkens opnieuw inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmk75

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2013
Berichten
374
Goedemiddag allen,

Ik weet niet of ik mijn vraag in de juiste sectie heb geplaatst maar anders hoor ik het wel.

Sinds vorige week moet ik telkens opnieuw inloggen in m'n google account wanneer ik de browser (chrome) afsluit of mijn laptop aanzet. De synchronisatie is telkens onderbroken
Ook zie ik, de melding 'Beheerd door je organisatie' staan..(?)
Omdat ik tweestapsverificatie heb aanstaan moet ik ook iedere keer toestemming geven op m'n telefoon (terwijl 'niet meer vragen op deze pc' aangevinkt staat..).
Ik heb al gekeken in de instellingen bij geavanceerd, cookies, Cookies en sitegegevens wissen wanneer je Chrome sluit maar dit staat ook uit.
Ook heb ik de instellingen teruggezet naar de standaardwaarden, cookies verwijderd, profiel verwijdert en opnieuw toegevoegd e.d. maar het probleem blijft.

Iemand wellicht de oplossing hiervoor??

Alvast bedankt!!

Grt rmk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kunnen we wel een zinvolle daginvulling noemen. Chrome wordt ook wel 'dramabrowser' genoemd. Is er geen ander programma actief dat de cookies opruimt zoals CCleaner of een securityprogramma dat zogenaamd de prestataties verbeterd?

De synchronisatie is telkens onderbroken
Ook zie ik, de melding 'Beheerd door je organisatie' staan..(?)
Dat zijn een hoop problemen en errors. Heeft dat Google account dan geen helpfunctie of een forum?
 
Helaas was de oplossing van korte duur...
Maar weer verder op zoek naar wat het probleem veroorzaakt.
 
de melding 'Beheerd door je organisatie'
Dit heeft te maken met je privacy-instellingen, o.a. het wel of niet delen van telemetrie-gegevens met Microsoft.
Aanpassen daarvan kan het probleem oplossen maar dat is lang niet altijd zo.
 
Verplaatst naar internet sectie


Gaan de instructies in dit artikel je helpen?
 
Laatst bewerkt:
Ook dit heb ik gedaan, daarna nog eens alle stappen doorlopen mbt het verwijderen van wat registersleutels e.d...
Wat weinig gebruikte programma's verwijdert en daarna nog een volledige scan uitgevoerd...

Maar helaas was ook dit niet de oplossing :(

Als er nog andere suggesties zijn hoor ik deze graag.

Grt rmk
 
Kijk hier ff onderaan....
Synchronisatie beheren op Chrome (alleen desktop)
 
Laatst bewerkt:
Moet hier en daar nog wel eens inloggen maar voorlopig lijkt dit redelijk te werken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan