voorbeeld bestanden video's in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
320
Hoop dat ik mijn probleem een beetje goed kan uitleggen:

bij mijn oude pc stonden video fragmenten in de verkenner het miniatuur voorbeeld altijd ergens middenin het videobestand.
Nu bij mijn nieuwe pc is de miniatuur preview heel vaak het eerste frame van de video.
Hoe kan dit? En weet iemand een oplossing.

Hier staat ook een beschrijving van het probleem, alleen werkt deze oplossing niet bij mij, https://www.skipser.com/p/2/p/show-thumbnails-of-all-video-formats-in-windows-explorer.html
maar dat programma had ik op mijn oude pc ook niet geinstalleerd, dus wat bepaalde daar dan het frame dat in de miniatuur werd weergegeven?
 
Laatst bewerkt:
Heb je als standaard videospeler wel hetzelfde programma als op je oude PC ingesteld?
 
yes, beiden keren media player. Wat ik nu heb gedaan op de nieuwe is Icaros geïnstalleerd en de thumbnails op 25% offset gezet, hiermee krijg ik weer dezelfde resultaten als op de oude pc!
Alleen blijf ik het vreemd vinden, want daar heb ik nooit icaros of iets dergelijks geïnstalleerd. Wellicht heeft soortgelijke software toen bij een codec pack gezeten?

Weet nu alleen niet of ik Icaros geactiveerd moet houden of dat het een eenmalige instelling was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan