geen spellingen en grammatica gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos19861

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2020
Berichten
18
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje Ik heb een formulier gemaakt(zie bijlage) en deze is bewerking beperken ingesteld CODE is 1 nu kan ik dus geen spellingen en grammatica gebruiken omdat bewerking beperken is ingesteld kan ik deze wel aanzetten in dit formulier zodat deze verder niet kan worden verander maar maar dit(spellingen en grammatica) kan gebruiken.

Met vriendelijke groet Jos.
 

Bijlagen

  • Blanco dienstrapport Test.docx
    50,4 KB · Weergaven: 27
Ik zal er dit weekend even naar kijken. In beginsel is het zo dat je in invulvelden doorgaans weinig kan met spellingcontrole. Ik heb het in ieder geval nog nooit gemist in het beveiligde gedeelte. Voor vrije tekst maak ik namelijk altijd niet-beveiligde secties aan, en daar heb je dus wél spellingcontrole en opmaak tot je beschikking. Maar ik heb dus nog niet gekeken of je het document wel optimaal hebt ingericht.
 
Ik zou het document inderdaad anders opbouwen. De tabel die je nu (bijna) eindeloos herhaalt met invulvelden, zou ik dus leeg laten. Alleen één rij met de koppen (vastzetten) en één rij zonder velden zou genoeg moeten zijn. De rest moet je aan de gebruiker overlaten. Dat deel (vanaf de tabel) zou dus een aparte sectie moeten zijn die niet beveiligd is zodat de spellingcontrole daar wél werkt. Hou het simpel :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan