office 2019 oude versie verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
Ik heb mijn w10 comp. opnieuw opgestart en een legale versie van office 2019 er wederom
opgezet.
alles werkt alleen als ik in outlook een bijlage openen wil zegt hij: er is een nieuwere versie
van office geinstalleerd. Deze nieuwere versies van office zijn geïnstalleerd op uw apparaat.
Ik dacht dat ik al met de nieuwste versie werkte? Hoe repareer ik dat?
 
Laatst bewerkt:
Office 2019

Wellicht werkt het om office 2019 bij te werken.

1. Open bijv. Word
2. Kies aan de linker kant Account
3. Controleer de getoonde gegevens
4. Kies aan de rechterkant bijwerkoptes; kies nu bijwerken
 
Net ook een installatie van Office 2019 gedaan op een PC waar voordien een 2013 op stond.
MS heeft een rommeltje gemaakt, niet zozeer van de installatie van de nieuwe, maar wel van de verwijdering van de oude !

Daar moet je het dus gaan zoeken : kijk na of er nog verwijzingen naar de oude bestaan in de apps, register etc ...
Volgens mij zal dit - op basis van je ervaring - minstens voor je oude Word het geval zijn !
 
Verplaatst naar Overige Office vragen sectie.
 
Net ook een installatie van Office 2019 gedaan op een PC waar voordien een 2013 op stond.
MS heeft een rommeltje gemaakt, niet zozeer van de installatie van de nieuwe, maar wel van de verwijdering van de oude !

Daar moet je het dus gaan zoeken : kijk na of er nog verwijzingen naar de oude bestaan in de apps, register etc ...
Volgens mij zal dit - op basis van je ervaring - minstens voor je oude Word het geval zijn !

tja daar weet ik niets van. kan je iets duidelijker uitleggen?
 
tja, kan je mij iets duidelijker uitleggen hoe ik dat doe?
ben maar een leek.
 
Met een schone lei beginnen.
Doe wat er in post #3 is vermeld.
Office verwijderen van een pc
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/office-verwijderen-van-een-pc-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8
Deze optie gebruiken.
Optie 2: Office volledig verwijderen met het verwijderhulpprogramma
Klik op de onderstaande knop om het Office-verwijderhulpprogramma te downloaden en te installeren.


Volg de onderstaande stappen om het verwijderhulpprogramma in uw browser te downloaden.
Tip: Het kan enkele minuten duren voordat het hulpprogramma is gedownload en geïnstalleerd. Zodra de installatie is voltooid, wordt het venster Office-producten verwijderen weergegeven.
 
@APleman. idd beter kan het niet. @Jojajuji. Anders haal er een vriend/bekende bij of zo als je een leek bent. Moet lukken. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan