Wat zit er precies in versleutelde reservekopie van een iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker57

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
142
Ik vind wel antwoorden, maar dat is me wat vaag en gaat met name over wat er niet in zit.
Een iphone / ipad die icloud niet gebruikt, en er dus geen icloud kopie is.
Als je deze aan een macbook koppelt, en via itunes / finder een reservekopie met wachtwoord maakt. Van wat heb je dan allemaal een backup? “bevat bijna alle gegevens en instellingen van uw apparaat.” Oke maar ik wil vooral echt weten: Je notities van de notities app? Je foto’s / video’s? En inhoud van apps van derden, zoals een chat app met berichten (zoals signal, telegram of whatsapps) instellingen van een authenticator app, enzovoorts?

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, tnx!
 
Ik gebruik 3utools en kan kiezen voor een volledige backup of een aangepaste backup. 3u maakt wel gebruik van de drivers van Itunes en daar moet je ook toestemming voor geven, maar je hoeft Itunes niet compleet te installeren, kan wel hoeft niet....
Volledig is echt volledig...
Ik heb wel een cloud kopie, maar als daar wat mis mee is....
http://www.3u.com/tutorial/articles/176/3utools_backup_restore
 
Laatst bewerkt:
Ik ben jaartje geleden overgestapt van Apple omgeving naar windows en moest ook op zoek naar backup voorziening voor m'n iPhones en iPad.
Ik wil eigenlijk geen iTunes installeren op windows en had gelukkig ook al 3utools ontdekt om backups te maken.

Vanuit de Apple-tijd weet ik nog dat reserverkopiën met wachtwoord echt heel goed zijn, maar inderdaad beperkt tot Apple-apps. Zo moest ik grote bestanden zoals TomTom daarna weer her-installeren, ook WhatApps moet je even aan denken. Maar wachtwoorden, en zelfs je Safari-historie komen terug.

@route99: ik heb nog nooit een backup van 3utools hoeven terug te zetten, kun jij zeggen hoe goed dat gaat, wat komt er allemaal mee?
 
Geen idee... het gig zo makkelijk dat ik niks bijzonders te melden heb... tis gewon een kwestie van lezen wat er staat...
Ik zorg altijd dar er een paar backups zijn.
 
Oke, maar ik doe het graag zonder extra software, en gewoon via finder. Iemand idee of de volledige notities en dergelijke ook er in zitten?
 
Heb geen Finder, kan het niet testen, maar je kunt heel eenvoudige een Google zoekactie doen of mensen daar ervaring mee hebben.
Als je het Engelstalig doet heb je nog meer kans op resultaten.
Of stuur een mail naar de Apple Helpdesk?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan