Second Life

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Ik ben een fanatieke SL speler op mijn oude dag. Mijn PC is nu gesneuveld. Welke PC raden jullie mij aan? Elke tip is welkom. De benaming FREAK is niet meer van toepassing op mij. Dus.....
In blijde verwachting,
Henk Kist
 
En als ik toch ivm mobiliteit een grotere laptop zou kiezen, die ik dan thuis op de monitor die ik al heb, aan kan sluiten, wat is dan uw antwoord? Welke bijvoorbeeld?
Gegroet. Henk
 
Jammer genoeg werkt hij weer. Ik heb hem op zijn kant gelegd. Doet het weer prima. Ventilator denk ik. Bedankt en sluit mij maar weer af
 
Misschien eens de moeite doen om hem open te maken aan de onderzijde en het stof eruit te blazen met een compressor..?
Daarna een druppeltje naaimachine olie of teflon-spray in het lagertje van de ventilator doen ( onder de sticker in het midden van de ventilator ), dan draait'ie weer als nieuw.:thumb:
 
Misschien eens de moeite doen om hem open te maken aan de onderzijde en het stof eruit te blazen met een compressor..?
Daarna een druppeltje naaimachine olie of teflon-spray in het lagertje van de ventilator doen ( onder de sticker in het midden van de ventilator ), dan draait'ie weer als nieuw.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan