Rapporten lopen vast Access 365 32 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders1969

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2018
Berichten
243
Heeft iemand dit eerder meegemaakt dat de rapporten vastlopen in Access 365 32 bits?
Zodra ik een rapport wil aanmaken (of een bestaande wilt openen) loopt Access vast en zie ik een wit scherm met de welbekende zandloper.
Ik heb Office 365 inmiddels verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een pc waar Office 365 64 bits op geinstalleerd staat en daar kan ik wel een rapport aanmaken.
Om de 64 bits dan te installeren vrees ik weer dat ik alle e-mailadressen opnieuw moet configureren dus doe ik dat liever niet.
Plus het moet toch mogelijk kunnen zijn om een rapport te kunnen aanmaken Access 365 32 bits.
 
Heb je ze naast elkaar geïnstalleerd? Zo ja: slecht idee. Die twee bijten elkaar. Zo nee: dan zou je op de andere pc geen probleem mogen hebben. Tenzij het dezelfde db is, en je die db dus niet compatible hebt gemaakt met beide versies. Sowieso ook al geen goed idee om één db te maken die in beide versies werkt. Maak er op zijn minst twee, voor elke versie dus één. Wellicht dat je met een FE-BE constructie een 32 bits én een 64 bits aan dezelfde BE kan hangen (ik zou niet weten waarom niet), maar ik heb dat nog nooit geprobeerd dus daar ligt een schone taak :).
 
Gmorgen, uiteraard werk ik met een FE-BE programmeer al een jaartje of 20 ;-) En nee, niet naast elkaar geinstalleerd. Wist niet eens dat dit kan maar goed, erg vaag. Btw de BE is een SQL server db zou het daaraan liggen denk je dat ie over zn nek gaat?
 
Inmiddels Microsoft gebeld en kennelijk heb ik een instelling verkeerd staan want MS Word: klikken op printen (CTRL P), MS Excel: cel vet gedrukt instellen lopen ook vast.
Eerste poging door Microsoft niet gelukt, van de week weer bellen en gaan ze onderzoeken om het op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan