Thunderbird en "Account colors" Add-ons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buscador

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2019
Berichten
28
Beste forum,

Al vele jaren gebruik ik Thunderbird als mailprogramma tot grote tevredenheid.
Wat me wel stoort is dat na elke update er Add-ons zijn die op zich laten wachten om een update te krijgen of helemaal niet meer werken.
Nu heb ik een 5 tal accounts die netjes een voorgrond- en achtergrondkleur hebben om ze goed te onderscheiden.
Met de laatste update 78.4.0 is het weer van dat. Geen Update en alle accounts staan weer in zwart/wit.
Ergerlijk! Heeft iemand hier een oplossing voor of weet van aan andere "Add-ons" of desnoods een ander programma waar dit niet om de haverklap niet meer werkt.
Hartelijk dank

Pol
 
Wat me wel stoort is dat na elke update er Add-ons zijn die op zich laten wachten om een update te krijgen of helemaal niet meer werken.
Dat ligt echt aan de makers van die add-ons. Als die geen updates maken dan zullen die er dus niet zijn.
Van mijn thunderbird maak ik geen kerstboom, zo weinig mogelijk add-ons, alleen die voor mij noodzakelijk zijn.
Echt kijken naar welke add-ons je werkelijk nodig hebt, kijken naar de makers van die add-ons etc. is wat mij betreft wel van belang.

Met andere woorden: https://addons.thunderbird.net/nl/thunderbird/
Kijk naar reviews (de sterren) en zorg er voor dat je thunderbird lekker licht blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan