Gedeeld scherm in Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

loop

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Berichten
141
Hoe krijg ik een gedeeld scherm in Google, met Windows grid werkt het niet.
 
Wat bedoel je met google?
In windows kom je verder met de windowstoets en dan een van de pijltjes. Is dit wat je wilt?
 
Mijn bedoeling is om met google 2 tabbladen naast elkaar open te hebben. Ik draai met Firefox, dat met windows en pijltjes toetsen weet ik en dat ik google en een ander programma naast elkaar kan laten werken ook, maar als ik google heb geopend wil ik graag 2 tabbladen in google naast elkaar openen kunnen.
 
Hallo loop. Dit bedoel je? Zie afbeelding. By the way, er is een nieuwe update. Google Chrome is up-to-date. Versie 87.0.4280.66 (Officiële build) (64-bits)

loop.jpg
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor jullie reactie, het probleem is hiermee opgelost.
 
Verplaatst naar internet sectie.
 
Browser meerdere keren opstarten

Elke browser kan meerdere keren worden opgestart.
Op die manier heb je meerdere vensters én elke browser meerdere tabbladen.

Klik met je rechter muisknop op de browser en start telkens een extra browser.
Let erop dat elke browser geheugenruimte vraagt en een (langzame) pc langzamer maakt.

browser-multi-instance.jpg
 
Binnen Google Chrome kan het nog veel krachtiger
Vind ik eigenlijk niet krachtig. Bij deze extensie "tab-resize-split-screen-l" zit je altijd vast aan 1/3 of 1/2 van de browser breedte. De oplossing van #8 is dynamisch, elke browser view heeft een variabele afmeting, zowel horizontaal als verticaal. Dit gebruik ik vaak bij het maken van websites. Met het voordeel van tegelijk verschillende websites zien en ook de mogelijkheid van tabbladen. De browser die je gebruikt maakt niet uit, het werkt altijd in elke browser, zonder extensies.
 
Omdat er zo veel misverstanden waren wat die tab-resize-split-screen extensie nu is... heeft de maker er een soort disclaimer aan toegevoegd die je goedkeuren moet voor je hem gebruiken kan.
Blijkbaar dachten relatief veel mensen dat het een split was binnen een browser maar het is dat wat Bron al schreef:
Elke browser kan meerdere keren worden opgestart.
Op die manier heb je meerdere vensters én elke browser meerdere tabbladen.
Dus het is alleen een tool om dat iets makkelijker te maken. Eigenlijk niks nieuws.
Zulke extensies werken meestal ook in Opera en als ik het gebruik (de 1x2 versie) dan komt de split te liggen bij het actieve venster als je dus veel meer dan 2 vensters open hebt.

De "disclaimer"...
Bekijk bijlage 353024
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan