PowerLauncher Microsoft Net Core

Status
Niet open voor verdere reacties.

OpaMisterC

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
50
Ondanks een systeemherstel en de laatste update naar W10 X64 V20H2
wordt ik na het opstarten lastig gevallen door een foutmelding

You must install Net core 3.1
would yuo like download now het downloaden en installeren ( als administrator ) lost het niet op. Na op of herstarten zelfde melding.


Wie weet de oplossing?

Met vriendelijke groet Johan alias OpaMisterC
 

Bijlagen

  • PowerLauncher.jpg
    PowerLauncher.jpg
    8,7 KB · Weergaven: 40
NET Core 3.0.x biedt andere mogelijkheden dan .NET Core 3.1.x Ook omdat het een eerdere versie is, probeer dat. Anders support vragen bij de leverancier van het programma wat de PowerLauncher gebruikt.
 
Welk programma gebruikt dan de PowerLauncher en waar wordt die geactiveerd? In Opstarten of Taakplanner? Is dat PowerToys?
 
Dat zou hem kunnen zijn met Revo Unstaller heb ik PowerToys verwijdert.
Ga controleren met opstarten en of taakplanner. Kom later terug
 
Ik kan niet vinden wanneer of wie Powerlauncher opstart. Zie in taakbeheer geen gelijke namen.
Zou het een optie zijn PowerToys weer te installeren? Ik zie dat die niet is teruggekomen met systeemherstel.
De vraag om Net Core te downloaden komt pas in de laatste fase van opstarten, kan het dan wegklikken en merk verder geen verschil.
Ik wacht even uw advies af en ga er dan morgen weer mee verder.
 
Dat zit dus niet rustig aan te koffie dus nog even wat uitgeprobeerd.
Door uw opmerking over PowerToys en wat ik niet kon vinden cc cleaner gebruikt.
Die heeft het register opgeschoond. Daarna opnieuw opgestart en de foutmelding was weg. Dus probleem opgelost.

Blijk dus dat de Revo unstaller no best veel achterlaat. Maar nu is het probleem na een herstart dus echt opgelost. (Zal morgen toch ook nog wel zo zijn?)

Maar nu we toch zo lekker gaan:
Wat ik ook zie in het overzicht van Revo dat er veel programma's zijn met bijna dezelfde naam maar dan een nieuwere update of zoiets.
Als voorbeeld Microsoft Visualcc ++ vanaf 2005.. Daar is een hele rij van moeten die allemaal blijven?
 

Bijlagen

  • 2020-11-19_19-58-44-224.png
    2020-11-19_19-58-44-224.png
    168,5 KB · Weergaven: 29
Daar is een hele rij van moeten die allemaal blijven?
Zoals Alfred 2 al schrijft moet je daar afblijven. Ik zie wel dat je Firefox kunt updaten. Menu > Help > Over Firefox
 
Alfred 2 & Senso bedankt voor het waardevolle advies. Ik zal er afblijven en weet nu waarom er zoveel uitgaven van in de lijst staan.
Al mijn problemen zijn opgelost en mijn pc start weer redelijk snel zonder problemen op.
Ik zal Firefox updaten hoewel ik die niet veel meer gebruik.
Tot een jaar terug gebruikte ik Firefox als favoriet maar die ging na een update erg moeilijk doen bij de extra ingevoerde beveiligingen van bankzaken
waardoor ik maar even ben overgestapt.
 
Bij FF zit ik nu op versie 83.0 (64-bits) op mijn W10 (64-bits). Geen enkel probleem met internetbankieren. Meestal zijn het de add-ons die problemen veroorzaken.
 
Firefox stond ook 2 keer in het Revo overzicht. De nieuwste versie en een oudere. Alles verwijderd en Firefox opnieuw geïnstalleerd Hij had vroeger mijn voorkeur dus ik ga hem opnieuw een kans geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan